کد خبر : 1749859 | 28 فروردين 1400 ساعت 23:11 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: برای حفظ امباپه می جنگیم

مائوریسیو پوچتینو تاکید کرد پاری سن ژرمن با تمام وجود برای حفظ کیلیان امباپه تلاش خواهد کرد.

پوچتینو: برای حفظ امباپه می جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک سال از قرارداد کیلیان امباپه و نیمار با پاری سن ژرمن باقی مانده و اخبار خصوصا در مورد جدایی ستاره جوان و فرانسوی و انتقال او به رئال مادرید هر روز در حال افزایش است. اما مائوریسیو پوچتینو مدعی شد بروز چنین شایعاتی طبیعی بوده و پاری سن ژرمن برای کسب موفقیت در لیگ قهرمانان به بازیکنانی چون کیلیان امباپه و نیمار نیاز دارد.

 

1576976

 

مائوریسیو پوچتینو گفت: "باشگاه پاری سن ژرمن همه تلاش خود را برای حفظ نیمار و امباپه انجام می دهد. من نیز کاملا خوشبینم که کیلیان امباپه در پاریس می ماند و هر دوی این بازیکنان تعهد زیادی به باشگاه دارند. هدف باشگاه پاری سن ژرمن حفظ بهترین بازیکنان است. ما می خواهیم لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنیم و هدف این باشگاه حفظ نیمار و کیلیان برای چندین سال آینده است.

 

سه ماه است که ما رابطه بسیار خوبی داریم. هر دو بازیکن کاملا به باشگاه متعهد هستند. هر تیمی می خواهد آنها را در ترکیب خود داشته باشد و من خوش بین هستم که آنها در پاری سن ژرمن باقی می مانند. بعد از سه ماه همکاری با کیلیان امباپه من تمام تلاش خود را برای متقاعد کردن این بازیکن به ماندن انجام خواهم داد. ما به شنیدن شایعات عادت کرده ایم. وقتی در مورد باشگاه های برتر و بازیکنان بزرگ مانند کیلیان امباپه که در سطح بین المللی است صحبت می کنیم، همیشه شایعات وجود خواهد داشت."

دیدگاه‌ها