کد خبر : 1749860 | 28 فروردين 1400 ساعت 23:02 | 83.4K بازدید | 3 دیدگاه

حرکت عجیب هوادار زنیت مقابل مهاجم ایرانی؛

عصبانیت سردار آزمون در زمان شادی گل!

هفته 26 ام رقابت های لیگ برتر روسیه در شرایطی برگزار شد که تیم زنیت میهمان کراسنودار بود و در یک بازی سخت نتوانست بیشتر از یک امتیاز بگیرد.

عصبانیت سردار آزمون در زمان شادی گل!

به گزارش "ورزش سه"، در این مسابقه که سردار مثل همیشه در کنار زیوبا دو بازیکن هجومی آبی پوشان شهر سن پترزبورگ بودند، شرایط برای شاگردان سماک خوب پیش نرفت و آنها دوبار در دقایق ابتدایی نیمه اول و دوم گل خوردند؛ گل اول تیم کراسنودار در دقیقه 7 توسط الکسی لونوف به ثمر رسید و در در دقیقه 60 نیز همین بازیکن اختلاف را به عدد 2 رساند.


اما این پایان کار نبود و در دیداری که هواداران نیز در آن حضور داشتند، یک ارسال مستقیم از خط دفاعی زنیت روسیه، مدافع و دروازه بان تیم فوتبال کراسنودار را به اشتباه انداخت و سردار که هوشمندانه خودش را از این درگیری دو نفره بیرون کشیده بود، با یک ضربه بغل پا به پای راست دروازه خالی تیم میزبان را باز کرد


جالب توجه ترین اتفاق بازی در کامبک زنیتی ها در همین دقیقه رقم خورد؛ جایی که یکی از هواداران تیم زنیت پس از گلزنی سردار خودش را به محوطه جریمه تیم کراسنودار رساند تا در جشن شادی تیمش و آزمون شرکت کند ولی مهاجم ایرانی زنیت که قصدی برای برپایی جشن گل نداشت و می خواست خیلی زود توپ به نیمه زمین برده شود، با عصبانیت با این هوادار تیمش برخورد کرد و او را با دستانش به بیرون از هدایت کرد. این صحنه به نوعی یاآور دیدار ایران و استرالیا بود که پس از گل دوم استرالیایی ها، یکی از هواداران این تیم وارد زمین شد ولی در روسیه سردار اصلا از این حرکت هوادار تیمش استقبال نکرد.


در ادامه صدرنشین لیگ روسیه برای جبران گل دوم تلاش کرد و در دقیقه 86 توسط آندری موستویوف به گل دوم و تساوی بازی دست یافت. البته این نتیجه ای نبود که زنیت را راضی کند ولی اگرچه حملات این تیم تا ثانیه های پایانی ادامه داشت و سردار نیز در دقیقه 93 با کارت زرد داور جریمه شد، تساوی 2 بر 2 بر تابلوی این بازی در پایان کار حک شد.


این تساوی سبب شد تا فاصله زنیت با لوکوموتیو مسکو که از غفلت صدرنشین استفاده کرد و روستوف را با نتیجه 4 بر 1 شکست داد، به 6 برسد و حالا آبی پوشان روسی با 55 امتیاز و لوکوموتیو مسکو با 49 امتیاز رتبه های اول و دوم جدول رده بندی را در اختیار دارند.


همچنین باید در پایان هفته 26 ام رقابت های لیگ برتر روسیه به گلزنی سردار اشاره کرد که او را 16 گله کرد و به تنهایی با اختلاف سه گله نسبت به زیوبا در صدر جدول گلزنان نگه داشت.

دیدگاه‌ها