کد خبر : 1749894 | 29 فروردين 1400 ساعت 01:28 | 55.8K بازدید | 3 دیدگاه

تغییر ۱۸۰ درجه‌ای نتیجه بعد از دقیقه ۹۰

بازگشت شگفت‌انگیز و ۳ امتیازی یاران بیرانوند

آنتورپ در شب نیمکت‌نشینی دروازه‌بان ایرانی‌اش به برتری ارزشمندی مقابل خنک رسید.

بازگشت شگفت‌انگیز و ۳ امتیازی یاران بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته سی و چهارم و پایانی مرحله اول فصل ۲۱-۲۰۲۰ ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال رویال آنتورپ که مثل دیدارهای اخیرش علیرضا بیرانوند را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۳:۱۵ شنبه شب در بوسویل استادیوم مقابل تیم رده سومی خنک قرار گرفت.

 

یاران بیرانوند که دو امتیاز بیشتر از خنک داشته و در تلاش برای کسب پیروزی و بیشتر کردن فاصله امتیازی خود بودند، تا دقیقه ۹۰ با نتیجه ۲ بر یک عقب افتادند ولی در نهایت بازگشت فوق‌العاده‌ای به این دیدار داشتند.

 

رویال آنتورپ در دقایق ۹۰ و ۲+۹۰ دو بار دروازه خنک را باز کرد تا شکست ۲ بر یک را با برتری ۳ بر ۲ خانگی عوض کند و با کسب این پیروزی ارزشمند انتقام باخت ۴ بر ۲ دور رفت ژوپیر لیگ را بگیرد.

 

1592161

 

تیم فوتبال آنتورپ با این برد ۶۰ امتیازی شد و ضمن تداوم حضورش در جایگاه دوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک، فاصله‌اش با خنک رده دومی را به ۴ امتیاز افزایش داد و شانس خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بیشتر کرد.

 

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ایرانی آنتورپ در این فصل ۱۰ بازی در ژوپیر لیگ بلژیک انجام داد و در دیدار با خنک برای هفتمین مسابقه رسمی تیمش فرصت حضور در زمین را به دست نیاورد.

دیدگاه‌ها