کد خبر : 1749947 | 29 فروردين 1400 ساعت 11:28 | 160.5K بازدید | 119 دیدگاه

فرهاد با 3 تغییر مقابل حریف عراقی

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الشرطه

به نظر می رسد که فرهاد مجیدی با چند تغییر نسبت به بازی الاهلی، تیمش را به مصاف الشرطه عراق بفرستد.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الشرطه

به گزارش "ورزش سه"، استقلال پس از کسب یک پیروزی درخشان در دیدار نخست خود مقابل الاهلی عربستان، به مصاف تیم الشرطه عراق می رود که احتمال می رود رقیب اصلی آبی پوشان برای صعود از این گروه باشد.


در حالیکه روز گذشته سیدحسین حسینی در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر شده بود، اما در دیدار بامداد فردا این رشید مظاهری است که درون دروازه آبی پوشان قرار خواهد گرفت. مظاهری که در بیشتر بازی های این فصل گلر ثابت تیمش بوده است، در بازی نخست مقابل نماینده عربستان خوب ظاهر شد هر چند در یک صحنه مرتکب اشتباه بزرگی شد ولی باز هم انتخاب نخست مجیدی برای حضور درون دروازه خواهد بود.


در خط دفاعی آبی پوشان نیز، سیاوش یزدانی که عملکرد خوبی مقابل الاهلی داشت، باز هم برای تیمش به میدان می رود. یزدانی احتمالا در بازی امشب مامور مهار گیلمن ریواس مهاجم خطرناک الشرطه باشد که سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا برای الهلال را دارد.

 

1584593


عارف غلامی زوج تشکیل دهنده یزدانی در خط دفاعی بازی گذشته بود اما محمدحسین مرادمند که در فرم خوب خود به سر می برد، توانایی این را دارد تا در کنار یزدانی برای آبی پوشان به میدان برود و مجیدی برای دیدار امشب ترجیح می دهد از یزدانی و مرادمند در خط دفاعی بهره ببرد.


مشکل محمد نادری برای حضور در این دیدار حل شده و او که در بازی با الاهلی عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه داد، در سمت چپ خط دفاعی تیمش به میدان می رود. وریا غفوری کاپیتان استقلال نیز همچون دیدارهای گذشته در سمت راست خط دفاعی انجام وظیفه می کند.


مسعود ریگی که در بازی های گذشته مهره ثابت استقلال در خط میانی بوده است، امروز نیز در پست هافبک دفاعی برای تیمش به میدان می رود. در دیدار گذشته سعید مهری در ترکیب اولیه آبی پوشان حضور داشت ولی برای این دیدار، مجیدی به آرش رضاوند اعتماد خواهد کرد.


هروویه میلیچ که در بازی گذشته مقابل الاهلی در ترکیب ثابت تیمش بود و عملکرد خوبی داشت، برای این دیدار نیمکت نشین می شود. سیداحمد موسوی در پست هافبک راست سورپرایز فرهاد برای این دیدار است. فرشید اسماعیلی نیز که در بازی با الاهلی بسیار درخشان ظاهر شد، در این بازی نیز برای تیمش به میدان می رود.

 

1591498


هر چند هر سه مهاجم استقلال در آمادگی به سر می برند ولی فرهاد مجیدی ترجیح می دهد ارسلان مطهری را در این بازی روی نیمکت گذاشته و از ابتدا با شیخ دیاباته در کنار مهدی قایدی بازی را آغاز کند.

 

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الشرطه:
رشید مظاهری – سیاوش یزدانی – محمدحسین مرادمند – محمد نادری – وریا غفوری – مسعود ریگی – سیداحمد موسوی – فرشید اسماعیلی – آرش رضاوند – مهدی قایدی – شیخ دیاباته

دیدگاه‌ها