کد خبر : 1749972 | 29 فروردين 1400 ساعت 13:53 | 43.3K بازدید | 3 دیدگاه

رویارویی ستاره ایرانی و حریف هندی بعد از دو سال

یزدانی-پونیا؛ این بار راه فراری نیست!

حسن یزدانی باید در فینال برابر رقیب هندی اش قرار بگیرد؛ کشتی گیری که دو سال قبل از رویارویی با او در فینال جهانی انصراف داد.

به گزارش "ورزش سه"، مدت ها بود که حسن یزدانی با دوبنده تیم ملی در تورنمنت های بین المللی روی تشک نرفته بود و تنها محک او در یکی، دو سال گذشته مسابقات لیگ به شمار می رفت.


با نظر کادرفنی یزدانی به آسیایی 2021 در آلماتی اعزام شد؛ در حالی که از قبل مشخص بود او رقیب قدرتمندی در این مسابقات نخواهد داشت. همانطور که پیش بینی می شد امروز ستاره کشتی ایران یکی پس از دیگری رقبای خود را با امتیاز عالی شکست داد.
البته در مبارزه نخست یزدانی با سبک دفاعی و جالب رقیب ژاپنی مواجه شد و همین باعث شد تا کار به وقت دوم کشیده شود، اما در نهایت نتیجه روی تابلو 10 بر صفر به سود یل جویبار بود.

 

1592342

 


در مبارزه دوم هم کشتی گیر عراقی تلاش زیادی کرد تا حداقل یک امتیاز از یزدانی بگیرد که موفق نبود و خیلی زود و قبل از پایان سه دقیقه اول قافیه را به او باخت.

 

1592343

 


در فینال اما یک رقیب نام آشنا انتظار حسن یزدانی را می کشد. دیپاک پونیا از هند که مدال نقره جهان در سال 2019 را در کارنامه دارد، باید در فینال به مصاف ستاره کشتی ایران برود. در مسابقات جهانی 2019 نورسلطان بود که همه علاقه مندان به کشتی در انتظار برگزاری دیدار فینال بین یزدانی و پونیا بودند، اما کشتی گیر هندی به بهانه مصدومیت روی تشک حاضر نشد. خیلی از کارشناسان اعتقاد داشتند پونیا با توجه به اینکه خودش را در حد یزدانی نمی دیده، انصراف داده است.


حالا بعد از نزدیک به دو سال این فرصت دوباره رخ داده تا این دو کشتی گیر برابر هم قرار بگیرند و بعید است این بار دیگر راهی برای کشتی گیر هندی وجود داشته باشد که از شکست روی تشک برابر یزدانی فرار کند.

 

دیدگاه‌ها