کد خبر : 1749977 | 29 فروردين 1400 ساعت 14:20 | 30.8K بازدید | 13 دیدگاه

در آستانه بازی با ختافه؛

شوکی دیگر به رئال: والورده به قرنطینه رفت

فده والورده، ستاره رئال مادرید، پس از تماس با فردی که مشخص شد به کرونا مبتلا بوده، به قرنطینه رفت و از فهرست رئال مادرید برای بازی امروز برابر ختافه خط خورد.

شوکی دیگر به رئال: والورده به قرنطینه رفت

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان این روزها با مشکل عجیبی در رئال مادرید رو به رو است؛ برای لوس بلانکوس دیگر بازیکنی نمانده که به زمین برود!

تقویم فشرده بازی ها و حضور در رقابت های مختلف بازیکنان رئال را با مصدومیت های پیاپی و شدید مواجه کرده است که باعث شده این تیم بسیاری از ستاره های اصلی خود را در این هفته ها در اختیار نداشته باشد.

ابتلا به کرونا نیز مشکل دیگری است که بازیکنان رئال با آن دست به گریبانند و هر از گاهی تعدادی از آنها به دلیل مثبت شدن تست کرونا و یا تماس با فردی مبتلا به کرونا مجبورند که به قرنطینه بروند.

 

1592360

 

در حال حاضر سرخیو راموس و رافائل واران به دلیل مثبت شدن تست کرونا در قرنطینه هستند و امروز و تنها ساعاتی پیش از بازی اعلام شد که فده والورده نیز به دلیل تماس با فردی مبتلا به کرونا مجبور شده خود را قرنطینه کند و برابر ختافه برای رئال مادرید به میدان نخواهد رفت. پیش از این نیز زیدان در بازی امروز برابر ختافه ادن هازارد، دنی کارواخال، لوکاس واسکز و فرلاند مندی، را به دلیل مصدومیت و کاسمیرو و ناچو را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت.

حتی با وجود والورده نیز زیدان بازیکنان کافی برای فرستادن به زمین در پست های مختلف نداشت و مجبور شده بود سه تن از نوجوانان آکادمی رئال را برای این بازی فرا بخواند.

رئال همچنان در کورس قهرمانی لالیگا و در یک امتیازی اتلتیکو مادرید صدرنشین قرار دارد و در چمپیونزلیگ نیز به نیمه نهایی صعود کرده است. سپیدپوشان مادرید همچنان به هر دو جام چشم دارند و با وجود مشکلاتی که در این هفته ها گریبانگیرشان شده، دست از تلاش برنداشته اند.

باید دید زیدان می تواند این تیم خسته و مصدوم و کرونایی را که با نوجوانان آکادمی وصله و پینه شده، در پایان این فصل به جام برساند؟

دیدگاه‌ها