کد خبر : 1750150 | 30 فروردين 1400 ساعت 04:01 | 73.6K بازدید | 8 دیدگاه

شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)

استقلال در حالی موفق به شکست الشرطه شد که با تعویض های پرتعداد فرهاد مجیدی، آنها 3 کاپیتان در زمین مسابقه داشتند.

شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شبی که برای بازگشت به صدر جدول به مصاف الشرطه رفته بود، در پی اخراج بازیکن حریف در همان دقیقه 11، کار راحتی برای غلبه بر حریف عراقی خود داشت و هر چند آنها 3 بار موفق به گلزنی شدند ولی چندین گل را نیز به ثمر نرساندند.


استقلال این بازی را با کاپیتانی وریا غفوری آغاز کرد و پس از اینکه آنها 3 بار دروازه حریف را باز کردند، فرهاد مجیدی تصمیم گرفت تا در نیم ساعت پایانی، به بازیکنانش استراحت داده تا آنها برای دیدار حساس و مهم مقابل الدحیل، با انرژی بیشتری به میدان بروند.

 

1592691


در دقیقه 66 وریا غفوری جای خودش را به موسوی داد تا مدافع راست سنندجی استقلالی ها بازوبند را بر دستان مهدی قایدی ببندد. باشوی کوچک که با پاسی طلایی زمینه ساز گل نخست تیمش بود و در بازی گذشته هم 2 بار دروازه الاهلی را گشوده بود، با بستن بازوبند کاپیتانی استقلال در سن 22 سالگی، به یکی از جوان ترین کاپیتان های تیمش تبدیل شد.

 

1592690


10 دقیقه بعد، مجیدی با بیرون کشیدن قایدی، تصمیم گرفت تا به ستاره تیمش استراحت بیشتری بدهد و او هم پس از خروج از زمین، بازوبند را بر دستان مسعود ریگی هافبک پرتلاش و زحمتکش استقلال بست تا او به سومین کاپیتان استقلال در شب شکست الشرطه تبدیل شود.

 

1592689


در پایان استقلال در شبی که توسط 3 کاپیتان خود در درون زمین رهبری می شد، با 3 گل از سد الشرطه عراق گذشت و گام بلندی را برای صعود به دور بعدی برداشت. حالا شاگردان مجیدی در 4 بازی پیش روی خود، در صورت کسب 6 امتیاز دیگر، می توان گفت صعود به دور بعدی را قطعی می کنند.

دیدگاه‌ها