کد خبر : 1750199 | 30 فروردين 1400 ساعت 12:50 | 44.1K بازدید | 22 دیدگاه

۵+۲ ایرانی علیه آقای گل‌های موقت لیگ قهرمانان

۷ بازیکن تیم های ایرانی در فصل جاری لیگ قهرمانان دو گل زده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته و در روز شکست آلمالیق ازبکستان مقابل استقلال تاجیکستان، ظفر پولونف مهاجم تیم ازبک دو گل به ثمر رساند تا با تک گلی که مقابل الهلال زده بود، راهی صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان شود. دقایقی بعد، عمر سوما مهاجم سوری الاهلی نیز قیچی برگردان بازیکن هم‌دسته را با یک ضربه تماشایی همراه کرد تا تیم سبزپوش جده به گل برسد و سوما هم سه گله شود.

 

این دو در حالی صدرنشین جدول گلزنان شده‌اند که اصلی‌ترین تهدیدکنندگان آن‌ها بازیکنان تیم‌های ایرانی هستند؛ پنج ایرانی به همراه لوسیانو پریرا و شیخ دیاباته.

 

1592679

 

محمد عباس‌زاده، شهریار مغانلو و محمد نادری در یک بازی توانستند این سه گل را بزنند اما مهدی قایدی، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و لوسیانو پریرا در هر دو بازی موفق به گلزنی شده و رکورد جالبی را ثبت کرده‌اند.

 

1592146

 

نکته جالب اینکه استقلال در جدول دو گله های لیگ قهرمانان، چهار نماینده دارد و از این حیث رکورددار است. آبی‌ها که با ۸ گل زده بهترین خط حمله لیگ قهرمانان را به خود اختصاص داده‌اند، حالا امیدوار خواهند بود که با حفظ این روند، صدر جدول گلزنان را هم به تسخیر خود در بیاورند.

 

باتوجه به اینکه احتمال حذف الاهلی عربستان و آلمالیق ازبکستان کم نیست، مهاجمان ایرانی فرصت این را خواهند داشت تا با صعود تیمشان، فرصت گلزنی بیشتر را هم پیدا کنند.

 

در این بین ناکامی ستارگانی چون عیسی آل کثیر، ارسلان مطهری، ساسان انصاری و... نیز جالب توجه است و باید دید که در ادامه چه خواهند کرد.

دیدگاه‌ها