کد خبر : 1750228 | 30 فروردين 1400 ساعت 15:11 | 11.4K بازدید | 4 دیدگاه

خطیبی در اندیشه اولین برد آسیایی (عکس)

سرمربی تراکتور بعد از کسب دو تساوی مقابل پاختاکور و شارجه در اندیشه کسب اولین برد آسیایی تیمش در این دوره است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور با هدایت رسول خطیبی پای به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2021 گذاشت. رسول که به عنوان بازیکن سابقه درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا داشته، برای اولین بار به عنوان سرمربی در این مسابقات حضور یافته و انگیزه بسیاری برای رقم زدن دومین صعود آسیایی تراکتور به مرحله حذفی دارد.

 

شاگردان خطیبی در اولین بازی خود در این دوره مقابل پاختاکور قرار گرفتند؛ این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید اما تراکتور در نیمه دوم خیلی زود دو گل زد تا در آستانه کسب یک برد شیرین مقابل تیمی قرار بگیرد که لیگ ازبکستان را با 5 برد از 5 بازی آغاز کرده بود. در ادامه دروازه سرخ پوشان سه بار باز شد اما عباس زاده در دقایق پایانی گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی با تساوی سه بر سه به پایان برسد.

در دیدار دوم که صحنه تقابل رسول خطیبی با عبدالعزیز، هم تیمی سابقش در تیم شارجه بود، تراکتور به تساوی بدون گل مقابل میزبان گروه دوم دست یافت. در این دیدار تراکتور دروازه خود را بسته نگه داشت اما در گلزنی هم ناکام بود تا دیدار دوم سرخ پوشان هم در این دوره با کسب یک امتیاز به پایان برسد.

 

1592870

 

بعد از این دو دیدار که با تساوی همراه بود، رسول خطیبی تیمش را آماده دیدار سوم مقابل نیروی هوایی می کند. این دیدار فردا برگزار خواهد شد و تراکتور برای اینکه شانس خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود از گروه حفظ کند نیاز به کسب پیروزی و سه امتیاز دارد. شاگردان خطیبی از بازی با شارجه، تمرینات خوبی را برای این دیدار پشت سر گذاشته اند و کاملا آماده رویارویی با نماینده عراق هستند.

 

نیروی هوایی عراق در دو دیدار ابتدایی خود گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا یک شکست یک بر صفر مقابل شارجه و یک تساوی بدون گل مقابل پاختاکور بر جای گذاشته و هنوز موفق به زدن گل در این دوره از مسابقات نشده است.

دیدگاه‌ها