کد خبر : 1750234 | 30 فروردين 1400 ساعت 15:30 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکن نفت باید از داور عذرخواهی کند

کاپیتان صمد محروم شد، اما تعلیقی!

کاپیتان باتجربه مهرام و دو بازیکن نفت آبادان بعد از حواشی نیمه نهایی لیگ بسکتبال جریمه شدند.

کاپیتان صمد محروم شد، اما تعلیقی!

به گزارش "ورزش سه"، حواشی نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بین مهرام و نفت آبادان آنقدر وسعت پیدا کرد که خیلی از اهالی بسکتبال و حتی رسانه ها خواهان برخورد کمیته انضباطی با بازیکنان خاطی شدند.


قبل از شروع سری فینال لیگ برتر، صمد نیکخواه بهرامی از مهرام و سعید داورپناه و محمد حسن زاده از نفت آبادان به کمیته انضباطی رفتند.


دو بازیکن تیم آبادانی که مشخص بود به خاطر مصاحبه های تند خود علیه داوران و البته برخی بازیکنان حریف از جمله همین صمد نیکخواه به کمیته انضباطی دعوت شدند، اما دعوت از کاپیتان تیم ملی بسکتبال سه دلیل جداگانه داشت!


طبق اعلام کمیته انضباطی اولین پرونده مرتبط با شکایت باشگاه شیمیدر قم نسبت به صحبت‌های وی در خصوص صفرزاده قائم مقام این باشگاه بود و در نهایت شکایت باشگاه شیمیدر نسبت به نیکخواه بهرامی وارد اعلام شد. پرونده دوم در مورد مصاحبه تحریک‌آمیز و جنجال برانگیز وی با رسانه‌ها پیش از بازی پنجم مهرام تهران و پالایش نفت آبادان بود. پرونده سوم در مورد ضربه پنهان مانده از دید داوران و ناظر مسابقه در رقابت‌های مرحله نیمه نهایی با تیم پالایش نفت آبادان نسبت به یکی از بازیکنان این تیم بوده که علیرغم سبک بازی درگیرانه و فیزیکی وی، این عمل به موجب ماده ٧٣ آیین نامه برگزاری مسابقات، تخلف تلقی شد.


کاپیتان صمد به خاطر این تخلفات که با 30 میلیون تومان جریمه نقدی و سه جلسه محرومیت تعلیقی مواجه شد. در واقع این خطر پشت سر بازیکن باتجربه مهرام وجود دارد که در سری فینال در صورت سر زدن هر تخلفی از وی، کمیته انضباطی حکم تعلیقی اش را به اجرا دربیاورد.


از سوی دیگر سعید داورپناه 10 میلیون تومان جزای نقدی و دو جلسه محرومیت تعلیقی و محمدحسن زاده به  20 میلیون تومان جزای نقدی و دو جلسه محرومیت تعلیقی و اعلام عذرخواهی رسمی از داور مورد نظر محکوم شدند.

دیدگاه‌ها