کد خبر : 1750388 | 31 فروردين 1400 ساعت 12:50 | 33.6K بازدید | 2 دیدگاه

برگی از تاریخ

هفت هزار تماشاگر سرپا به عشق نادر و یارانش(عکس)

اولین دوره رقابت های لیگ آزادگان در فروردین سال 71شاهد نبرد استقلال و نساجی در قائم شهر بود.

هفت هزار تماشاگر سرپا به عشق نادر و یارانش(عکس) 

به گزارش"ورزش سه "، رقابت های لیگ ازادگان در اولین دوره برگزاری آن پس از لیگ قدس و لیگ استانی شاهد حضور بهترین های کشور در تیم های باشگاهی بود.


بازیکنان بزرگی که در تیم های منتخب استانی خود را به جامعه فوتبال معرفی کرده بودند این بار در قامت باشگاهی باید به مصاف بهترین های ایران می رفتند.نادر دست نشان ،پیروزجغتاپور،سعید صیامی  وحسین مسگرساروی از خوب های آن سالهای استان مازندران در لیگ استانی قدس بودند.


29سال قبل و در چنین روزی یعنی 31فروردین ماه نساجی در قائم شهر  و در روزی که به‌دلیل کمبود جایگاه 7هزار نفر به صورت سرپایی بازی را از نزدیک تماشا کردندمیزبان  استقلال بود ، آنها که چهار روز قبل موفق شده بودند با شوت سه امتیازی نادر دست نشان از فاصله 25متری  ابومسلم را در مشهد با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارند،این بار در وسط هفته میزبان یکی از دو قدرت فوتبال تهران بودند.نبرد استقلال و نساجی در روزی که قائم شهری ها در میانه میدان محمود فکری را در کنار نادر دست نشان می دیدند با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید. در این دیدار خاطره انگیز که سه دهه از آن می گذرد رضا حسن زاده برای استقلال گلزنی کرد و تک گل نساجی را سعید صیامی به ثمر رساند.

 

1593071

دیدگاه‌ها