کد خبر : 1750422 | 31 فروردين 1400 ساعت 15:46 | 34K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش‌های منفی به یک حضور عجیب

اتفاقی جنجالی در لیگ دسته دوم ایران

در شرایطی که لیگ دسته دوم فوتبال ایران با حساسیت بالایی در حال پیگیری است، یکی از نکات جالب در آن حضور یک داور بین المللی در پست یکی از باشگاه‌ها به عنوان عضو هیات مدیره است.

اتفاقی جنجالی در لیگ دسته دوم ایران

به گزارش "ورزش سه"، لیگ دسته دوم در این فصل با هیجان  و حرارت بیشتری دنبال می‌شود و تیم‌های صاحبنامی در سودای حضور در یک دسته بالاتر قرار دارند. در این بین یکی از حواشی چند وقت اخیر که با واکنش تند خیلی از تیم‌ها همراه شده، حضور پیام حیدری، داور بین المللی فوتبال ایران در راس پست مدیریتی باشگاه شهرداری همدان است. شهرداری همدان در شرایطی در این فصل در صدر جدول گروه اول رقابت‌های لیگ دسته دوم قرار دارد که بیشتر تیم‌ها در پایان تقابل این نماینده همدان نسبت به تاثیر داوری در بازی اعتراض خود را اعلام کرده‌اند و آن را متاثر از حضور این داور صاحبنام دانسته‌اند.

 

تیم‌ها اعتقاد دارند پیام حیدری شاید از نظر تصمیم‌گیری تاثیری روی داوران نداشته باشد اما حضورش در فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از داوران الیت فوتبال ایران، ناخودآگاه جوی را در بازی شکل می‎دهد که باعث تصمیماتی به سود شهرداری همدان می‌شود. مهرداد خادمی، سرمربی علم و ادب تبریز یکی از کسانی بود که بعد از تقابل با این حریف به شدت نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است: متاسفانه پیام حیدری داور همدانی لیگ برتری در هیئت مدیره تیم شهرداری همدان است. داوران در همدان تحت تاثیر حضور حیدری قضاوت می کنند. نیمه اول کمک داور به طرز مشکوک تک به تک ما را آفساید اعلام می کند. خطاهای مشابه را برای همدانی ها سوت می زند و برای ما به راحتی از آن عبور می کند. داور علنی ۳ امتیاز بازی را به شهرداری هدیه کرد. واقعا چه کسی پاسخگوست؟

 

1593114

 

این اتفاق و واکنش‎ها در دیدارهای دیگر هم شکل گرفته است و بیشتر سرمربیان خواهان این موضوع شدند تا فدراسیون فوتبال نظارت بیشتری در این خصوص داشته باشد و به مساله حضور پیام حیدری و تاثیر داوران از این اتفاق در دیدارهای شهرداری همدان پرداخته شود.

دیدگاه‌ها