کد خبر : 1750509 | 31 فروردين 1400 ساعت 23:26 | 24.2K بازدید | 1 دیدگاه

روبرتو دی زربی:

سوپرلیگ کودتا علیه فوتبال است

روبرتو دی زربی، سرمربی ساسولو مدعی شد علاقه ای به هدایت تیمش مقابل میلان ندارد.

سوپرلیگ کودتا علیه فوتبال است

به گزارش "ورزش سه"، میلان نیز یکی از سه باشگاه ایتالیایی بوده که به پیشنهاد حضور در سوپرلیگ اروپا پاسخ مثبت داده است. در آستانه دیدار این تیم در سری آ برابر ساسولو، جنجال ها رو به افزایش بوده و روبرتو دی زربی در مصاحبه ای تند به انتقاد از رویکرد سه باشگاه میلان، اینتر و یوونتوس پرداخته است.

 

روبرتو دی زربی گفت: "من دوست ندارم مقابل میلان بازی کنم، زیرا آنها نیز جزو این سه باشگاه هستند، اما اگر جیووانی کارنوالی، مدیر عامل باشگاه مرا مجبور کند این کار را انجام خواهم داد. من خیلی عصبانی هستم و دیروز 30 دقیقه در مورد این موضوع با بازیکنان صحبت کردم. بعضی اوقات توقف درست است و در گذشته نیز در مدرسه این کار را می کردیم.

 

1593203

 

من عصبانی هستم زیرا یکشنبه کودتا انجام شده و برای فوتبال، این شبیه یک کودتا است. انگار که پسر یک کارگر نمی تواند رویای جراح شدن، وکیل یا دکتر شدن را در سر داشته باشد.

 

فوتبال متعلق به همه بوده و باید بر اساس شایسته سالاری باشد. در ژانویه ما می توانستیم تیم را تقویت کنیم، اما من حتی یک جلسه با مدیر باشگاه نداشتم، زیرا از اوضاع اقتصادی باشگاه آگاه بودم. من هیچ درخواستی نداشتم و شاید ما هم برای این تصمیم هزینه هایی داده باشیم. من خیلی عصبانی هستم و این موضوع فراتر از دستمزد و این حرفه است. این مسئله مربوط به حوزه ارزش ها، احساسات و رقابت در تاریخ فوتبال ایتالیا است."

دیدگاه‌ها