کد خبر : 1750620 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 14:39 | 32K بازدید | 4 دیدگاه

جراحی سوم، دو هفته دیگر

مورد عجیب آنسو فاتی، زانویی که خوب نمی شود

پدیده 18 ساله بارسلونا ماه ها پیش مصدوم شد و هنوز نتوانسته ریکاوری کند.

مورد عجیب آنسو فاتی، زانویی که خوب نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، 17 آبان بود که آنسو فاتی ستاره 18 ساله بارسلونا مصدوم شد.

فاتی یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در فصل جاری بود و در واقع بعد از روی کار آمدن رونالد کومان به یکی از مهره‌های اصلی بلوگرانا تبدیل شد؛ اما یک بدشانسی بزرگ باعث شده که این پدیده اسپانیایی چند ماه به دور از میادین باشد.

 

 

1543027

 

 

آنسو فاتی در جریان نیمه اول بازی بین دو تیم بارسلونا و رئال بتیس دچار مصدومیت شد و در بین دو نیمه جای خود را به لیونل مسی داد. پس از مسابقه باشگاه بارسلونا به شکل رسمی اعلام کرد که فاتی دچار پارگی از ناحیه مینیسک شده و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد. دو روز بعد او جراحی شد و پزشکان دوری 4 ماه را برایش پیش بینی کردند.

در حالی که به نظر می رسید فاتی بتواند خود را به بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر پی اس جی برساند، این اتفاق رخ نداد و او ژانویه گذشته برای دومین بار مینیسک زانویش را جراحی کرد.

 

 

1542282

 

 

در مصدومیت مینیسک زانو، پس از سه ماه بازیکن باید بدون مشکل به کار با توپ بپردازد ولی فاتی پس از نخستین تمرینات با توپ، زانویش متورم شد و ماه ژانویه زیر نظر دکتر کوگات در بارسلونا برای دومین بار جراحی شد تا مشکلات پیش آمده برطرف شود.

 

فاتی قرار بود به ال کلاسیکوی برگشت برسد ولی شرایط زانوی او مساعد نشان نداد و حتی نتوانست به تمرینات روی چمن برگردد.

طبق ادعای آاس، فاتی هرگاه تمرینات پرفشار را سپری می کند، درد زانویش بیشتر می شود؛ به طوری که از سوی پزشکان باشگاه بازه زمانی دو هفته ای تعیین شده تا در صورتی که زانو بهبود پیدا نکند، برای سومین بار تحت جراحی قرار بگیرد.

 

 

1593425

 

 

فاتی صبح ها در استخر هتل پرنسس سوفیا زیر نظر ژاوی الاین فیزیوتراپ بارسا تمرین می کند و عصرها در کلینیک دکتر کاگوت حاضر می شود. او در فینال کوپا دل ری و در جشن قهرمانی بارسا توان دویدن و پریدن نداشت و در انتها به کمک جونیور فیرپو و عثمان دمبله بود که راهی رختکن شد.

اگر در دو هفته پیش رو اتفاق خاصی رخ ندهد و به شکل معجزه آسا زانوی او بهبود پیدا نکند، فاتی به شهر لیون می رود تا توسط برنارد کوتت جراحی شود.

 

دیدگاه‌ها