کد خبر : 1750705 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 22:26 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

برندان راجرز:

علاقه ای ندارم جانشین مورینیو بشوم

برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی علاقه ای به حضور روی نیمکت تاتنهام ندارد.

علاقه ای ندارم جانشین مورینیو بشوم

به گزارش "ورزش سه"، در بحبوحه اخبار تاسیس و راه اندازی سوپرلیگ اروپا، باشگاه تاتنهام اعلام کرد با ژوزه مورینیو قطع همکاری کرده و دیگر شاهد حضور سرمربی پرتغالی روی نیمکت اسپرز نخواهیم بود. برندان راجرز، سرمربی موفق لسترسیتی یکی از گزینه های هدایت تاتنهام است، اما او از حضور در کینگزپاور رضایت داشته و تمایلی به تغییر شغل ندارد.

 

برندان راجرز گفت: "در فوتبال همیشه شایعات و گمانه زنی های زیادی در مورد مربیان وجود دارد. تاتنهام یک باشگاه فوق العاده و بزرگ است، اما من روی لسترسیتی متمرکز شده ام. من یک مرکز آموزش کلاس جهانی در اختیار دارم و ما می خواهیم پروژه فعلی را توسعه دهیم، پس در ادامه کارهای زیادی برای انجام دادن داریم.

 

1449370

 

من ارتباط خوبی با بازیکنان و هیئت مدیره داشته و برنامه هایی برای ادامه این مسیر پیشرفت داریم. از حضور در اینجا بسیار خوشحالم، شما نمی توانید جلوی شایعات را بگیرید، اما من به آنها فکر نمی کنم.

 

به خاطر اتفاقی که برای ژوزه مورینیو رخ داد ناراحت هستم و آنچه اذیتم می کند زیر سوال بردن این سرمربی است. من شخصا مورینیو را می شناسم و می دانم که او یک سرمربی در کلاس جهانی بوده و این را در طول حرفه خود نشان داده است. مورینیو بارها به مقام قهرمانی رسیده، اما متاسفانه این اتفاق در تاتنهام رخ نداد. انتظار آنها برای کسب عناوین و حضور در رتبه های بالای جدول را باید در پایان لیگ سنجید. من با هر کسی که شغل خود را از دست می دهد احساس همدردی می کنم."

دیدگاه‌ها