کد خبر : 1750783 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 10:02 | 14.3K بازدید | 3 دیدگاه

نمایندگان عراق در لیگ قهرمانان آسیا

دو کارت قرمز و فقط دو امتیاز برای نیروی هوایی و الشرطه

دو نماینده فوتبال عراق در لیگ قهرمانان آسیا 2021 نتوانسته اند تا کنون عملکرد مناسبی داشته باشند.

دو کارت قرمز و فقط دو امتیاز برای نیروی هوایی و الشرطه

به گزارش ورزش سه، تیم ملی عراق به عنوان یکی از همگروهی های ایران در مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2022 نمایش قابل توجهی را از خود ارائه کرده و در حضور تیم های ایران و بحرین، شانس اول صعود از گروه سوم مسابقات است.

 

تیم ملی عراق در 5 بازی خود در این گروه 3 برد و 2 تساوی کسب کرده و هنوز شکستی را متحمل نشده است. اوج کار عراق، کسب پیروزی دو بر یک مقابل ایران در مرحله رفت بود؛ نتیجه ای که باعث شد تا این تیم به مدعی اصلی گروه تبدیل شود. این تیم در حال حاضر با 11 امتیاز و بالاتر از بحرین (9 امتیاز) و ایران (6 امتیاز* صدرنشین گروه است.

 

تیم ملی فوتبال ایران از ماه آینده چالش بزرگ خود برای صعود به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 را آغاز می کند و باید در چهار بازی سرنوشت ساز به میدان برود. آخرین بازی تیم ملی در این مسابقات روز سه شنبه 25 خرداد مقابل عراق برگزار خواهد شد؛ دیداری که می تواند برای فوتبال ایران بسیار سرنوشت ساز باشد.

 

 

1593707

 

حوسام خادم در دقیقه 11 بازی با استقلال تهران در هفته دوم مسابقات با انجام این حرکت با کارت قرمز مستقیم داور روبرو شد. کمیته انضباطی AFC نیز روز گذشته به خاطر این حرکت، بازیکن الشرطه را سه جلسه محروم کرد.

 

 

تیم های باشگاهی عراق اما برخلاف تیم ملی کشورمان، نمایش خوبی در آسیا نداشته اند. الشرطه و نیروی هوایی عراق در پایان دور رفت، نتایجی را کسب کردند که صعودشان به مرحله حذفی را بسیار غیرمحتمل کرده است.

 

نیروی هوایی عراق در گروه دوم با تیم های شارجه امارات (میزبان گروه)، تراکتور ایران و پاختاکور ازبکستان همگروهی است. این تیم در بازی اول با یک گل مغلوب شارجه شد اما در دو بازی بعدی خود پاختاکور و تراکتور را با نتایج مشابه صفر – صفر متوقف کرد. این تیم هنوز موفق به گلزنی در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان نشده است. نماینده عراق در کنار پاختاکور با 2 امتیاز کار سختی برای صعود دارد.

 

 

1593708

 

طارق همام، بازیکن سابق تیم استقلال که در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پیراهن نیروی هوایی را به تن دارد در بازی با الشارجه در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا روی این خطای خشن از داور بازی کارت قرمز دریافت کرد.

 

 

الشرطه دیگر نماینده عراق در لیگ قهرمانان آسیا 2021 در گروه سوم با تیم های الاهلی عربستان (میزبان گروه)، استقلال ایران و الدحیل قطر همگروه است. عملکرد این تیم نسبت به نیروی هوایی به مراتب ضعیف تر بوده است. الشرطه هر دو بازی اخیر خود در دور رفت را با شکست به پایان رسانده و با صفر امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد. این تیم در بازی اول با 2 گل مغلوب الدحیل شد و با سه گل نیز در دیدار دوم به استقلال باخت. نماینده عراق بامداد امروز نیز در سومین دیدار مغلوب الاهلی شد تا بدون امتیاز کار خود را در دور رفت به پایان برساند.

 

گفتنی است که تنها جایی که رکورد در دست نمایندگان عراق است، دریافت کارت قرمز هست که هر کدام از دو تیم الشرطه و نیروی هوایی یک بار در طول سه بازی اخیر آن را تجربه کرده اند. نماینده های عراق با بازی های خشنی که یک نمونه آن را در تقابل الشرطه و استقلال به خوبی دیدیم؛ دیداری که با خطاهای سنگین و شدید عراقی ها همراه بود، خشن ترین تیم لیگ قهرمانان در دور رفت بودند.

دیدگاه‌ها