کد خبر : 1750804 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 12:59 | 31.7K بازدید | 16 دیدگاه

دیاباته و مغانلو در جدال با اولونگا (عکس)

با اتمام دور رفت از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، برترین های هر آیتم مشخص شد که جدال مغانلو و دیاباته با اولونگا جالب توجه است.

دیاباته و مغانلو در جدال با اولونگا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به اتمام رسید و بهترین های هر بخش نیز مشخص شدند که در این میان رقابت میان شیخ دیاباته و شهریار مغانلو با مایکل اولونگا مهاجم کنیایی الدحیل جالب توجه است.


در میان برترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا، اولونگا پس از هت تریک شب گذشته مقابل استقلال، 4 گله شد. گل روز اول مسابقات مقابل الشرطه که با شوت اولونگا و برخورد به حسام کاظم به ثمر رسید، به نام مدافع عراقی نوشته شده و بدین ترتیب او 4 گله است.

 

 

1593753

 


شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال نیز که در هر سه دیدار گذشته آبی پوشان گلزنی کرده، به همراه فرشید اسماعیلی در تعقیب آقای گل این دوره از رقابت ها هستند. البته شیمبا و مغانلو نیز در جدول گلزنان، 2 گله هستند.


اولونگا در بخش بیشترین شوت به سمت دروازه نیز آمار قابل توجهی دارد. او در این سه بازی، 18 بار به سمت دروازه ها شوت زده است و رتبه دوم به صورت مشترک در اختیار بغداد بونجاح از السد و لوسیانو ویتو از الهلال است که 10 بار به سمت دروازه ها شوت زده اند.

 

 

1593752

 


در این بخش، شهریار مغانلو مهاجم پرسپولیس تنها نماینده تیم های ایرانی در رتبه های بالاست. او تاکنون 9 بار به سمت دروازه رقبا شوت زده که آمار او نصف اولونگاست و شهریار سرخپوشان نیز در این آیتم به دنبال اولونگاست.

دیدگاه‌ها