کد خبر : 1750826 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 14:32 | 65.4K بازدید | 3 دیدگاه

ژنرال و چالش بازی دادن به خرید تازه؛

رونمایی از هافبک سابق استقلال، شاید فردا! (عکس)

هافبک دفاعی سابق آبی‌پوشان پایتخت با رسیدن به مرز آمادگی و شرایط ایده‌آل این امکان را دارد تا برای اولین‌بار بتواند برای گل‌گهر به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه" فرشید باقری که در نقل و انتقالات زمستانی و نیم‌فصل لیگ بیستم تصمیم به جدایی از جمع شاگردان فرهاد مجیدی گرفت، پس از پیوستن به گل‌گهر سیرجان نتوانسته در دو مصاف با ماشین‌سازی و پیکان سرمه‌ای‌پوشان را به دلیل مصدومیت همراهی کند اما حالا با وقفه پیش‌آمده در برگزاری لیگ و استراحت دو هفته‌ای گل‌گهر او به مرز آمادگی رسیده است.

 

1593806

 

باید دید امیر قلعه‌نویی سرمربی باتجربه گل‌گهر که تیمش فردا در جریان رقابت‌های هفته بیست و یکم باید در خانه از صنعت نفت آبادان پذیرایی کند، در چالش انتخاب و چینش کمربند میانی تیمش کدام بازیکنان را انتخاب می‌کند و از یک استقلالی دیگر هم در ترکیب گل‌گهر رونمایی خواهد کرد یا خیر؟

 

باقری برای رسیدن به ترکیب گل‌گهر رقبای سرسختی چون علی‌اصغر عاشوری، علیرضا علیزاده و ... را دارد و باید دید تصمیم کادرفنی گل‌گهر برای بازی دادن به او چه خواهد بود و چه زمانی هافبک دفاعی سابق استقلال اولین تجربه پوشیدن پیراهن گل‌گهر را به دست می‌آورد.

دیدگاه‌ها