کد خبر : 1750871 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 18:26 | 7.3K بازدید | 3 دیدگاه

آرتتا: هواداران سوپرلیگ را 24 ساعته نابود کردند

سرمربی تیم آرسنال به حمایت از هواداران فوتبال پرداخت و پیام آن‌ها برای انتقاد از سوپرلیگ را بزرگ‌ترین پیام تاریخ فوتبال دانست.

آرتتا: هواداران سوپرلیگ را 24 ساعته نابود کردند

به گزارش "ورزش سه"، پس از اعلام رسمی تشکیل سوپرلیگ بسیاری از هواداران فوتبال مخصوصا در انگلیس به باشگاه‌ها‌ی‌شان انتقاد کردند و با برپایی تجمعاتی خواستند این پروژه منتفی شود. اتفاقی که میکل آرتتا آن را تحسین می‌کند. او اعتراض هواداران و واکنش آن‌ها را یک پیام بزرگ می‌داند.

 

 

1592969

 

 

آرتتا در مورد واکنش منفی هواداران به سوپرلیگ گفت:« فکر می‌کنم این اتفاق بزرگ‌ترین درس ممکن بود و اهمیت فوتبال را در دنیا نشان داد. اینکه روح این ورزش به هواداران تعلق دارد. در دوران کرونا برای یک سال سعی داشتیم این صنعت و ورزش را در ورزشگاه‌ها بدون هواداران حفظ کنیم. زمانی که هواداران باید بیرون بیایند و حرف بزنند، کارشان را با صدای بلند انجام می‌دهند و این مسئله واضح است. آن‌ها قدرتمندترین پیام ممکن در تاریخ فوتبال را فرستادند.»

 

سرمربی آرسنال در ادامه افزود:« هر باشگاهی علاقه خودش را کنار گذاشته، یعنی کار درست را انجام داده است. هواداران کسانی هستند که باید به آن‌ها گوش داد. ما آن را کنار گذاشتیم و در عرض 24 ساعت پروژه را نابود کردیم. بنابراین این یک مانیفست بزرگ در تاریخ فوتبال بود.»

 

دیدگاه‌ها