کد خبر : 1751062 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 16:01 | 40K بازدید | 2 دیدگاه

حق مان بازی برابر چلسی است

واکنش تند زیدان به احتمال اخراج رئال از چمپیونزلیگ

زین الدین زیدان تمام گمانه زنی ها در مورد جلوگیری از حضور رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر چلسی را بیهوده عنوان کرد.

واکنش تند زیدان به احتمال اخراج رئال از چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از پیروزی شیرین 0-3 در خانه کادیز فردا دیدار دشوار برابر رئال بتیس تیم هفتم جدول را پیش رو دارد. بازی رفت را رئال در زمین بتیس پیروز شده بود و فردا به دنبال تکرار این موفقیت خواهد بود. رئال در صورت پیروزی بار دیگر موقتا به صدر باز می گردد.

 

 

1593672

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« به خوبی ریکاوری کرده ایم و می دانیم که فردا برابر تیمی خوب، منسجم که فوتبال باکیفیتی بازی می کند، روبرو خواهیم شد ولی برای این چالش آماده ایم. تمام بازی های باقیمانده دشوارند و باید در بالاترین سطح بود تا به پیروزی رسید.»

 

وضعیت مصدومان:« مودریچ و ادن هازارد وارد فهرست می شوند ولی تونی کروس خیر. از مصدومیت مندی هم دیگر چیزی باقی نمانده و به زودی با ما خواهد بود و خوشبینم برابر چلسی بازی کند. سرخیو راموس نیز به زودی بر می گردد و خوشحالم که بار دیگر او را در اختیار خواهیم داشت.»

 

 

1592233

 

 

این روزها و پس از منتفی شدن برگزاری سوپرلیگ، اخباری به گوش می رسد که یوفا قصد دارد رئال و یوونتوس را فصل بعد از لیگ قهرمانان کنار بگذارد و حتی شایعه اخراج رئال از لیگ قهرمانان فصل جاری هم به گوش می رسد؛ در حالی که سه شنبه پیش رو رئال در نیمه نهایی میزبان چلسی است.

زیدان در مورد این شایعات گفت:« بیهوده اند و توجهی به آنها نداریم. ما حق بازی در نیمه نهایی را در زمین به دست آورده ایم و خودمان را برای بازی حساس برابر چلسی آماده خواهیم کرد.»

 

ترس از احتمال داوری های ضد رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان:« اصلا اینطور فکر نمی کنم. گفتم که ما حق این را داریم تا در نیمه نهایی باشیم و داوران نیز مثل همیشه کارشان را انجام خواهند داد.»

 

 

1592000

 

 

فلورنتینو پرز رئیس رئال در مصاحبه با کادنا سر گفته بود که فصل بعد رئال را بدون زیدان تصور نمی کند. زیزو در ین رابطه گفت:« هر از چند گاهی باهم حرف می زنیم ولی نمی دانم در ماه های پیش رو چه رخ خواهد داد. من به زمان حال توجه دارم و در مورد آینده صجبت خواهیم کرد.

رئیس گاهی به کمپ تمرینی و نزد ما می آید و می دانم که الان چیزی که می خواهد، تمرکز روی بازی با بتیس و کسب پیروزی است.»

 

دیدگاه‌ها