کد خبر : 1751077 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 17:11 | 21K بازدید | 4 دیدگاه

حمایت مالک تراکتور از خطیبی (عکس)

پیج مالک باشگاه تراکتور با انتشار یک استوری از سرمربی تیم فوتبال این باشگاه حمایت کرد.

حمایت مالک تراکتور از خطیبی (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم تراکتور به عنوان یکی از چهار نماینده فوتبال ایران، دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با سه مساوی و سه امتیاز به پایان رساند. این تیم در حال حاضر با حضور در رتبه دوم، هنوز شانس صعود دارد اما باید نتایج بهتری را در دور برگشت کسب کند تا این شانس به واقعیت تبدیل شود.

 

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور شب گذشته در ارتباطی تصویری با اعضای تیم در شارجه امارات به گفت و گو پرداخته و ضمن تشکر از تلاش‌های کادر فنی و بازیکنان در سه بازی اخیر، از اعضای تیم خواست فارغ از هرگونه استرس و فشار، صرفاً با هدف انجام بازی خوب وارد میدان شوند.

 

1594258

 

در آستانه شروع بازی های دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، صفحه اینستاگرامی منتسب به محمدرضا زنوزی در اینستاگرام با انتشار یک استوری به حمایت از سرمربی تراکتور پرداخت. در این استوری در کنار تصویری از رسول خطیبی، نوشته شده است: "آذربایجان در کنار توست..."

 

گفتنی است که تیم تراکتور امروز جمعه از ساعت 19:30 در چهارمین بازی مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف نیروی هوایی عراق خواهد رفت؛ تیمی که در دور رفت تقابلش با تراکتور نتیجه تساوی بدون گل را به همراه داشت.

دیدگاه‌ها