کد خبر : 1751086 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 22:40 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

هت‌تریک در پیروزی؛

گل‌گهر 1 نفت آبادان 0؛ سال 1400، سال قلعه‌نویی

تیم فوتبال گل گهر سیرجان با گل زودهنگامی که توسط علیرضا علیزاده به ثمر رسید، برنده دیدار برابر نفت آبادان شد تا برای سومین دیدار متوالی امتیازات کامل را کسب کرده باشد.

گل‌گهر 1 نفت آبادان 0؛ سال 1400، سال قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر که شروع خوبی در سال جدید داشته و مقابل ماشین سازی و پیکان به پیروزی رسیده، امروز با روحیه خوبی وارد دیدار برابر نفت آبادان شد و خیلی زود روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید. این گل با ارسال بسیار خوب احمدرضا زنده روح و ضربه علیرضا علیزده به دست آمد و آبی پوشان سیرجانی با خیال راحت تری کار را ادامه دادند. هر چند در دقایق پایانی تحت فشار قرار گرفته بودند ولی با سوت پایان بازی سه امتیاز دیگر به حساب شاگردان امیرقلعه نویی واریز شد و آنها 32 امتیازی شدند و علی رغم اینکه رتبه آنها بهبود پیدا نکرد، به 2 امتیازی استقلال رسیدند که با 34 امتیاز رتبه سوم جدول رده بندی را در اختیار دارد. در سوی دیگر شاگردان پورموسوی که این روزها با مشکلات عدیده مالی دست به گریبانند، همچنان در رتبه های میانی و 25 امتیازی باقی ماندند و به بازی های بعدی امیدوارند.

 

جمعه 3 اردیبهشت؛ گل‌گهر سیرجان – صنعت نفت آبادان؛ ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان؛ بدون تماشاگر 
تیم داوری: سیدوحید کاظمی – حمید سبحانی – مهدی شفیعی – سیدعلی اصغر مومنی     
ناظر: مسعود مرادی

        
ترکیب گل گهر 

 

علیرضا حقیقی- میلاد زکی پور، علیرضا ابراهیمی، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، احمد زنده روح، مرتضی تبریزی، نوید عاشوری(74 - دشتی)، سعید صادقی و یونس شاکری(74 - منشا).


سرمربی: امیر قلعه نویی 

 

1594357

 

ترکیب صنعت نفت 

 

حامد فلاح‌زاده، محمد اهل‌شاخه، محمد طیبی، حسین ساکی، امید خالدی، مهدی حنفی، حکیم نصاری ( 60 مهدی زبیدی)، احمد شریعت‌زاده (60 - محمود مطلق زاده)، حسن بیت‌سعید، حسین زواری( 67 محمدرضا غبیشاوری) نفت و رحیم زهیوی


سرمربی: سیروس پورموسوی

 

 

کارت زرد 

 

علیرضا علیزاده دقیقه 2 سهرابیان دقیقه 33 علی دشتی دقیقه 89 گل گهر

 

زهیوی دقیقه 52 امید خالدی دقیقه 63 حسین ساکی دقیقه 79 نفت

 

بهترین بازیکن زمین


احمدرضا زنده روح که ارسال بی نقصی روی گل اول تیمش داشت، یک روز خوب دیگر را پشت سر گذاشت و در طول بازی نیز بارها با شوت ها و پاس های خود خط دفاعی تیم نفت را به زحمت انداخت.

 

اتفاق ویژه


سومین پیروزی برای تیم امیرقلعه نویی در سال 1400 را می توان اتفاق ویژه این مسابقه دانست. قلعه نویی که تیمش در دو بازی رفت برابر پیکان و نفت آبادان بازی را واگذار کرده بود، حالا در دور برگشت انتقام این دو شکست را گرفته است و با روحیه بالایی به مصاف دیدار معوقه برابر فولادخوزستان خواهد رفت.

 

شرح بازی 



در این مسابقه در ابتدا شاهد یک بازی تهاجمی از گل گهرسیرجان بودیم و خیلی زود شاگردان امیرقلعه نویی به گل رسیدند. در ادامه این تیم کمی عقب نشست و شاهد چند حمله پراکنده از زردپوشان آبادانی بودیم و مهم ترین موقعیت برای آنها با تیرک حنفی همراه شد. در ادامه تیم میزبان جلوتر آمد و در دقایق پایانی تیم برتر میدان بود.
در نیمه دوم گل گهر در مجموع نمایش بهتری داشت و خیلی اجازه جلو آمدن به تیم میهمان را نداد؛ البته در دقایق پایانی این تیم تحت فشار قرار گرفت و چند دقیقه ای زیر حملات آبادانی ها قرار داشت ولی در طول 45 دقیقه دوم موقعیت های تیم میهمان روی چند شوت طالب ریکانی خلاصه شد و البته گل گهر هم موقعیت هایی داشت که هیچ کدامشان به تور دروازه نرسید تا نتیجه یک بر صفر در پایان بازی در اسکوربورد ورزشگاه قاسم سلیمانی ثبت شود.

 

لحظات حساس:

 

دقیقه 5: ارسال کرنر توسط نفت آبادان با دخالت و ضربه اهل شاخه راهی اوت شد.

دقیقه 18: شوت آرام و بی دقت حنفی با فاصله زیاد از کنار دروازه گل گهر راهی اوت شد.

دقیقه 20: ضربه ایستگاهی بیت سعید در محوطه جریمه با دخالت بازیکنان گل گهر برگشت داده شد ولی در سردرگمی ای که در محوطه ایجاد شده بود، حنفی شوتزنی کرد و ضربه او به تیرک افقی دروازه برخورد کرد.

دقیقه 21: شوت شریعت زاده با اختلاف از کنار دروازه با فاصله زیادی راهی اوت شد.

دقیقه 24: شوت شاکری روی ارسال بسیار خوب صادقی از کنار دروازه به شکل خطرناکی به اوت رفت.

دقیقه 28: تیم فوتبال نفت ابادان در موقعیت خوبی صاحب ضربه ایستگاهی شده بود ولی ضربه نصاری به دیواره دفاعی آبی های سیرجانی برخورد کرد.

دقیقه 35: تیم فوتبال گل گهر موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی روی یک ضدحمله داشت ولی در شرایطی که تبریزی با فلاح زاده تک به تک شده بود، گلرنفتی ها زودتر به توپ رسید و توپ را با تکل خود به اوت زد.

دقیقه 39: ارسال کرنر کوتاه گل گهری ها با ارسال خوب سعید صادقی می توانست گل دوم را رقم بزند ولی مدافعین نفت آبادان زودتر توپ را دفاع کردند.

 

1594358

 

دقیقه 50: شوت سرکش طالب ریکانی با اختلاف کم و به شکل خطرناک راهی اوت شد.

دقیقه 60: شوت سنگین طالب ریکانی هافبک شوتزن تیم فوتبال نفت آبادان توسط حقیقی به صورت دو ضرب جمع شد.

دقیقه 61: علیرضا ابراهیمی فقط چند سانتی متر با ثبت یک گل دیگر فاصله داشت ولی ضربه سر او روی تیرک دوم به پایه تیرک عمومی برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه 65: شوت چیپ سعید صادقی که پس از خروج اشتباه فلاح زاده به او رسید، روی خط دروازه توسط اهل شاخه به بازی برگشت داده شد.

دقیقه 69: شوت غبیشاوری با واکنش عالی علیرضا حقیقی راهی به چارچوب پیدا نکرد و این دروازه بان سابق ملی پوش با یک دایو زیبا توپ را یک ضرب به آغوش کشید.

دقیقه 79: شوت سعید صادقی روی پاس تبریزی به شکل خطرناکی از کنار دروازه راهی اوت شد

دقیقه 86: شوت تبریزی با واکنش دروازه بان نفت ابادان به گل تبدیل نشد.

 

حاشیه:

 

* تیم فوتبال نفت آبادان دیدار رفت را با پیروزی 2 بر 1 پشت سر گذاشته و حالا شاگردان امیرقلعه نویی به دنبال انتقام گرفتن از این تیم در خانه هستند.

* در ابتدای این مسابقه یاد نادر دست نشان که سابق سرمربیگری نفت آبادان را هم داشت، زنده نگه داشته شد.

* گل گهر و نفت آبادان هر دو سابقه صدرنشینی در رقابت های لیگ بیستم را در کارنامه دارند.

* آرمین سهرابیان به دلیل اعتراض به تصمیم وحید کاظمی داور مسابقه با کارت زرد جریمه شد.

*حرکت عجیب و غیر ورزشی رحیم زهیوی که با دست راست به سر برزای ضربه زد، با کارت زرد وحید کاظمی جریمه شد.

دیدگاه‌ها