کد خبر : 1751140 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 22:05 | 16.7K بازدید | 2 دیدگاه

شک نکنید نساجی در لیگ برتر می‌ماند؛

آل‌کثیر: سپاهان 10 نفره مقابل ما دفاع کرد

در روز شکست نساجی مقابل سپاهان، یکی از بازیکنان پرتلاش میدان مهاجم سرخ‌پوشان قائمشهری بود که بارها دروازه پیام نیازمند را تهدید کرد و باعث اخراج مدافع این تیم نیز شد.

آل‌کثیر: سپاهان 10 نفره مقابل ما دفاع کرد

به گزارش "ورزش سه" علی آل‌کثیر مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران که شب گذشته در گلزنی مقابل سپاهان ناکام بود اما در اواخر نیمه نخست توانست با حرکت پا به توپ خود باعث اخراج محمد نژادمهدی مدافع تیم فوتبال سپاهان شود، در گفتگو با خبرنگار ما درباره بازی شب گذشته گفت: بازی خیلی خوبی بود، سپاهان تیم پرمهره‌ای است و برای قهرمانی بسته شده است، ما هم 10 بازی فرصت داریم تا بتوانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم و هر چه در توان داریم مطمئنا در زمین بازی خواهیم گذاشت.

 

وی افزود: برای ما فرقی ندارد چه تیمی مقابل‌مان باشد، پرسپولیس باشد یا سپاهان یا تیم‌های دیگر، ما فقط به میدان می‌رویم تا بتوانیم امتیاز بگیریم و تیم را در جدول حفظ کنیم؛ من در دقیقه 45 فرصت گلزنی داشتم که اگر آن خطا مدافع سپاهان نبود، می‌توانستم گل مساوی را به سپاهان بزنم و شک نکنید از این شرایط خارج می‌شدیم و بازی تغییر می‌کرد.

 

آل‌کثیر درباره نیمه دوم و ده نفره شدن حریف گفت: طبیعت فوتبال است که تیم ده نفره در نیمه دوم مستقیم به دفاع می‌رود و ما هم دفاع ده نفره حریف نتوانستیم گلزنی کنیم؛ البته ما باید از 10 نفره شدن حریف استفاده می‌کردیم اما نتوانستیم چرا که آن‌ها کاملا در دفاع رفته بودند و وقت‌کشی می‌کردند و بازیکنان و دروازه‌بان‌شان خود را روی زمین می‌انداختند و سعی می‌کردند جنگ روانی به راه بیندازند.

 

مهاجم نساجی درباره دیدار بعدی تیمش در جام حذفی مقابل ملوان هم ادامه داد: بازی جام حذفی است و شک نکنید ما برای برد به میدان خواهیم رفت که به مرحله بعدی صعود کنیم.

 

علی آل‌کثیر در واکنش به این‌که نساجی در لیگ برتر خواهد ماند یا خیر، گفت: الان می‌گویم و تا آخر فصل هم خواهم گفت که نساجی در لیگ برتر می‌ماند و ما تیم را نگه می‌داریم؛ ما مقابل پرسپولیس و سپاهان 6 امتیاز از دست دادیم که دو تا از غول‌های ایران هستند و هر دو برای قهرمانی می‌جنگند و میلیاردها تومان سرمایه‌گذاری داشته‌اند. نسبت به تیم ما خیلی فاصله‌ست اما فوتبال است و برد و باخت دارد و انشالله از بازی‌های بعدی جبران می‌کنیم و برای سه امتیاز به میدان می‌رویم.

دیدگاه‌ها