کد خبر : 1751149 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 22:26 | 14.3K بازدید | 1 دیدگاه

شهریار گل‌هایش را برای لیگ قهرمانان کنار گذاشته بود

مهاجم پرسپولیس که بعد از چند بازی در ترکیب این تیم در لیگ داخلی و ناکامی در گلزنی به شدت تحت فشار قرار داشت، در آسیا اکنون با سه گل زده در کورس آقای گلی قرار گرفته است.

شهریار گل‌هایش را برای لیگ قهرمانان کنار گذاشته بود

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو که در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوست و یحیی گل محمدی امیدوار به پایان فرصت سوزی مهاجمان تیمش و دستیابی به موفقیت با زوج او و عیسی آل کثیر بود، طی دیدارهای ابتدایی با پیراهن این تیم در لیگ داخلی نتوانست از موقعیت ها بهره ببرد و به همین دلیل نیز تحت فشار شدیدی قرار گرفته بود.

 

او اما با شروع رقابت های لیگ قهرمانان اکنون توانسته با سه گل زده توانایی خود را بابت اعتمادی که باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی به وی داشته به خوبی به نمایش بگذارد. مغانلو که در بازی امشب برابر گوا هند برای سومین بار موفق به گلزنی به این حریف شده، در شرایطی زوج عیسی آل کثیر در این جدال محسوب می‌شود که به نظر می‌رسد در نیمه دوم نیز با همان انگیزه و فرصت طلبی به دنبال افزایش گل‌های خود و موفقیت در این تورنمنت باشد.

 

باید دید یحیی گل محمدی در ادامه بازی به او فرصت خواهد داد یا اینکه برای قوای نفراتش را برای ادامه بازی‌ها حفظ کند تصمیم به تعویض این بازیکن و سود بردن از وی در دو دیدار حساس بعدی مقابل الوحده امارات و الریان قطر خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها