کد خبر : 1751182 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 00:41 | 22.5K بازدید | 1 دیدگاه

کادر فنی آلومینیوم معترض به ناظر؛

علت از کوره در رفتن منصوریان و دستیارش چه بود؟

مدیر رسانه‌ای تیم آلومینیوم اراک توضیحاتی در خصوص حواشی به وجود آمده در جدال با پیکان ارائه کرد.

علت از کوره در رفتن منصوریان و دستیارش چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پنج‌شنبه شب آلومینیوم و پیکان را می‌توان یکی از پر حاشیه‌ترین دیدار‌های هفته دانست؛ جایی که کادر فنی دو تیم قبل از شروع مسابقه در مصاحبه‌هایی جداگانه نسبت به اظهارات طرف مقابل معترض بودند. 

 

اما بزرگترین حاشیه بازی انتهای نیمه اول رخ داد؛ جایی که یک ضربه پنالتی برای پیکان به دست آمد، اما اعتراض اصلی علیرضا منصوریان و کادر فنی آلومینیوم به برخی تصمیمات ناظر بازی و سر و صدایی بود که کادر فنی پیکان روی سکوهای استادیوم امام خمینی اراک ایجاد کرده بودند.

 

علیرضا ابراهیمی، مدیر رسانه تیم آلومینیوم در خصوص حواشی به وجود آمده گفت: اعتراض اصلی آقای منصوریان و کادر فنی ما به ناظر بازی بود که قانون فدراسیون را به خوبی اجرا نکردند. طبق قانون سرمربی و مربی تیمی اگر محروم باشد، باید از جایگاه وی آی پی که شیشه‌ای است بازی را تماشا کند و کوچک‌ترین راه ارتباطی با هدفون، موبایل و یا ساعت دیجیتالی با نیمکت نداشته باشد.

 

او ادامه داد: آقای منصوریان بنابر احترام و رسم میزبانی گفتند که آقای مهدی تارتار و حسین پاشایی می‌توانند روی سکو بنشینند، اما توافق شد اگر کوچک‌ترین صدایی به پایین رسید، ناظر و داور این دو عزیز را به اتاق شیشه‌ای هدایت کنند. متاسفانه از زمانی که بازی شروع شد ما شاهد سر و صدا و اعتراض بیش از حد مربیان محروم پیکان از روی سکو و هم‌چنین از روی نیمکت به تصمیمات داوری بودیم. حتی آقای منصوریان در گفت‌وگویی که با آقای مدیرروستا داشتند، چند بار تذکر هم دادند، اما تاثیری نداشت. 

 

ابراهیمی در پایان گفت: حتی کادر فنی ما چند بار به ناظر گفتند که سرمربی پیکان از طریق هدفون از سکو‌ با نیمکت در ارتباط است، اما تصمیم خاصی گرفته نشد. در نهایت هم سرمربی ما وقتی اعتراض و سر و صدای بیش از حد آقای پاشایی و تارتار را دیدند اجازه شروع مسابقه به بازیکنانش را ندادند و گفتند که تا این آقایان به جایگاه شیشه‌ای نروند، بازی را شروع نمی‌کنند. با این حال باز هم سرمربی پیکان از جای خود بلند شدند و اعتراض داشتند که این‌بار واکنش آقای خرمگاه و کاظمی را به دنبال داشت و در نهایت با رفتن آقای پاشایی به جایگاه شیشه‌ای جو آرام و جریان مسابقه از سر گرفته شد.

دیدگاه‌ها