کد خبر : 1751278 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 12:46 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

لیگ یک / اوج حساسیت در انزلی و جم

هفته ی بیست و دوم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور امشب با برگزاری سه دیدار آغاز می شود.

لیگ یک / اوج حساسیت در انزلی و جم 

به گزارش "ورزش سه"، در انزلی ملوان میزبان خیبر خواهد بود. شکست دو بر ملوان در برابر آرمان گهر کمی کار را برای صعود ملوان در جدول رده بندی سخت کرد اما می شود به صراحت گفت امیدها برای ملوان هنوز از دست نرفته است به خصوص اگر امشب در بازی با خیبر برنده از میدان خارج شود. خیبر به تیم خوبی تبدیل شده؛ چهار هفته پی یا پی است که حریفان خود را شکست می دهد و در صورتی که امروز موفق به شکست ملوان در انزلی شود با این تیم هم امتیاز خواهد شد. بنابراین باید به خیبر هم حق داد که ادامه بازی ها را با نیت صعود به لیگ برتر دنبال کند. 

 

در جم پارس جنوبی میزبان فجر سپاسی است. پارس جنوبی به خاطر امتیازاتی که در هفته های اخیر از دست داده 28 امتیازی است و تیم هشتم بشمار می رود اما اگر در بازی امشب با فجر سپاسی پیروز شود 31 امتیازی خواهد شد و امیدهایش برای صعود پر رنگ تر خواهد شد. در آنسوی میدان فجر سپاسی با 34 امتیاز تیم چهارم جدول است و طبیعی است بخت بیشتری برای صعود داشته باشد. فجر سپاسی در بازی گذشته در خانه با شکست در برابر مس کرمان مواجه شد و بهترین فرصت را برای صعود به رتبه ی دوم جدول از دست داد. فجر سپاسی برای جبران شکست در برابر مس با نیت پیروزی در برابر پارس جنوبی گام به میدان می گذارد؛ تیمی که به نظر می رسد به خاطر مشکلات روحی و روانی ناشی از عدم پرداخت دستمزدها دچار افت شده و امتیازات مهمی را از دست داد. هم چنین محمد نصرتی سرمربی تیم پارس جنوبی به کرونا مبتلا شده و بعید است در این بازی روی نیمکت تیمش بنشیند. 

 

1556102

 

در دیگر بازی امشب خوشه طلایی میزبان گل ریحان تیم انتهای جدول است. نه به طور قطعی خوشه طلایی امید خود را برای صعود از دست داده و نه گل ریحان برای بقاء. در چنین شرایطی طبیعی است هر دو تیم برای پیروزی در بازی امشب برنامه ریزی کنند. 

 

در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور این فصل 18 تیم حضور دارند که در پایان تیم های اول و دوم مستقیم به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد. در حال حاضر مس کرمان با 41 امتیاز – استقلال خوزستان با 37 امتیاز – بادران با 35 امتیاز و فجرسپاسی با 34 امتیاز تیم های اول تا چهارم جدول رده بندی هستند.

دیدگاه‌ها