کد خبر : 1751314 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 16:02 | 17.7K بازدید | 2 دیدگاه

تمرکزمان روی لالیگاست

کومان: وقت ندارم به تهدیدهای یوفا فکر کنم

رونالد کومان سرمربی بارسا معتقد است در مقایسه با تهدیدهای رئیس یوفا، مسائل مهمتری برای فکر کردن وجود دارند.

کومان: وقت ندارم به تهدیدهای یوفا فکر کنم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا خود را برای بازی حساس فردا مقابل ویارئال مهیا می کند. برتری 5-2 خانگی برابر ختافه بارسلونا را در شرایط خوبی از لحاظ روحی قرار داده و تیم تحت هدایت رونالد کومان که در کورس قهرمانی قرار دارد، قطعا برای سه امتیاز به لاسرامیکا پای خواهد گذاشت.

این یکی از سخت ترین بازی های بارسا تا پایان فصل است و اگر امتیاز از دست بدهد، طبعا باعث خوشحالی اتلتیکو و رئال خواهد شد. بازی رفت دو تیم، نخستین بازی فصل بارسا بود و با برتری 4-0 این تیم در نوکمپ تمام شد.

 

 

1591780

 

 

سرمربی هلندی در نشست خبری این بازی گفت:« نسبت به بازی رفت مدتی طولانی گذشته و ویارئال حالا تیم بسیار بهتری است. ویارئال به نیمه نهایی لیگ اروپا رسیده و به خصوص در فاز حمله، بازیکنان باکیفیتی دارد. آنها برای کسب سهمیه لیگ اروپا می جنگند و می دانم که مثل ما انگیزه شان بالاست. هفت بازی دیگر پیش رو داریم و باید همه را ببریم. اگر فردا پیروز نشویم، طبیعی است که شانس قهرمانی مان کم خواهد شد، پس این بازی در واقع یک فینال است. دیگر حق اشتباه و امتیاز از دست دادن نداریم.»

 

خستگی احتمالی بازیکنان:« نگران این قضیه نیستم. آمار و ارقام بازیکنان را در اختیار داریم و درست است که بازی های زیادی انجام داده اند اما در عوض به خوبی هم ریکاوری کرده اند. این اواخر از شدت تمرینات کاسته ایم و بیشتر روی ریکاوری تمرکز کرده ایم.»

 

 

1594051

 

 

بازی سخت بیرون خانه:« اینطور نیست. هر یک از هفت بازی باقیمانده به یک اندازه حساس و دشوارند. این به خود ما بستگی دارد که چطور وارد بازی شویم. اگر با همین انرژی ادامه دهیم، می توانیم پیروز شویم. بازی فردا سخت ترین بازی خارج از خانه نیست. در مقطع پایانی فصل، هر تیمی برای یک هدف می جنگد و کار اصلا ساده نیست.»

 

وضعیت دمبله، فاتی و کوتینیو:« دمبله در فهرست است و شانس بازی خواهد داشت ولی فاتی و کوتینیو همچنان مصدومند. متاسفانه دوره مصدومیت هر دو بیش از اندازه طول کشیده و نمی دانم می توانند در ادامه فصل بازی کنند یا خیر.»

 

 

1594542

 

 

تهدید رئیس یوفا بر اخراج رئال، بارسا و یووه از لیگ قهرمانان و تاثیرش روی تمدید مسی و خریدهای بزرگ:« فکر نمی کنم این قضایا روی تمرکز تیم تاثیر منفی بگذارد. به اندازه کافی در مورد سوپرلیگ حرف زده شده و بهتر است فعلا رهایش کنیم. مسائل مهمتری در مقایسه با تهدیدهای یوفا وجود دارد. به عنوان مربی توجهم به تیم و بازی های پیش رو است.»

 

آینده:« خوان لاپورتا به عنوان رئیس باشگاه همواره از من حمایت کرده و تا زمانی که چیزی بر خلاف این نگوید، اطمینانش را با خود دارم. خودم را مربی بارسا در فصل بعد می بینم و قرارداد هم دارم. اگر غیر این مدنظر باشگاه باشد، صحبت خواهیم کرد.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها