کد خبر : 1751325 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 16:44 | 68.3K بازدید | 4 دیدگاه

فرناندو سانتوس:

ژوزه مورینیو بهترین جانشین برای من خواهد بود

سرمربی تیم ملی پرتغال عنوان کرد که ژوزه مورینیو جانشین مناسبی برای وی خواهد بود.

ژوزه مورینیو بهترین جانشین برای من خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو چند روز پیش و پس از 17 ماه مربیگری در تاتنهام، از این باشگاه اخراج شد. تساوی 2-2 برابر اورتون در واقع پایانی بود بر دوران حضور او در باشگاه شمال لندنی. این سومین اخراج او از یک باشگاه انگلیسی در 5 سال گذشته بود. ژوزه از چلسی و منچستریونایتد نیز اخراج شده بود.

 

 

1593828

 

 

تیم تحت هدایت او 5 امتیاز با رتبه چهارم جدول و کسب سهمیه فاصله داشت و او توانسته بود تاتنهام را به فینال جام اتحادیه نیز برساند ولی فرصت پیدا نکرد تا اولین جام با این باشگاه را کسب کند و جای خود را به رایان میسون جوان داد.

اخراج مورینیو همان روزی اتفاق افتاد که دنیای فوتبال تخت شوک رسمیت یافتن سوپرلیگ اروپا بود و به نوعی برکناری آقای خاص تحت الشعاع قرار گرفت.

در یکی دو روز اخیر گمانه زنی های زیادی در مورد مقصد بعدی مورینیو منتشر شده و صجبت از باشگاه هایی مثل سلتیک و والنسیا به میان آمده است ولی کسی چه می داند؟ شاید مقصد بعدی آقای خاص یک تیم ملی باشد.

 

 

1442457

 

 

فرناندو سانتوس سرمربی کنونی تیم ملی پرتغال معتقد است ژوزه مورینیو می تواند بهترین جانشین برای او باشد:« قرارداد من تا پایان 2024 اعتبار دارد ولی ممکن است بعد از یورو هم به پایان برسد. فدراسیون فوتبال پرتغال پروژه مهمی در سر دارد و ما اکنون تمام تمرکز مان روی یورو است و باید دید چه عملکردی در این رویداد خواهیم داشت. 

 پرتغال مربیان خوب زیادی دارد که همگی می توانند جانشین من در تیم ملی فوتبال پرتغال شوند ولی از نظر خودم، ژوزه مورینیو بهترین گزینه برای جانشینی من خواهد بود و باید دید فدراسیون فوتبال چه تصمیمی خواهد گرفت.»

دیدگاه‌ها