کد خبر : 1751519 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 13:58 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

روز تاریخی بسکتبال گرگان در تهران؛

چهارمین قهرمانی شاهین‌طبع با یک پرتاب نادر!

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اتفاق رخ داده در بازی دیروز و بازگشت تیمش به مسابقه با پرتاب پری پتی را نادر خواند.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین راند فینال لیگ برتر بسکتبال ایران روز گذشته مهرام تهران و شهرداری گرگان برای قهرمانی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که سرانجام این مصاف حساس و هیجان‌انگیز و البته پرماجرا، اولین قهرمانی تاریخ شهرداری گرگان به لطف درخشش ستاره آمریکایی رقم خورد و مهران شاهین‌طبع هم توانست چهارمین قهرمانی دوران مربیگری خود در عرصه باشگاهی را به دست آورد.

 

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به جریان دیدار چهارم فینال و به خصوص ثانیه پایانی کوارتر چهارم که با شوت «پری پتی»بازیکن آمریکایی تیمش بسیار مورد توجه قرار گرفت، گفت: کاری که «پتی» انجام داد بسیار نادر بود و باعث تغییر جریان بازی شد. در آن ثانیه پایانی بازی همه به بازی پنجم فینال و تعیین قهرمان در آن بازی  فکر می کردند اما اقدام استثنایی پتی نه تنها نتیجه را به صورت کلی تغییر داد بلکه زیبایی های بسکتبال را بیش از همیشه به رخ کشید.

 

 

1594922

 

1594923

 

 

شاهین طبع ادامه داد: شوت استثنایی پری پتی در فضای مجازی هم با استقبال زیادی مواجه شده است. این شوت تعیین کننده ترین حرکت در بازی فینال بود که به معنای واقعی سرنوشت دو تیم را تغییر داد. اقدام تعیین کننده بازیکن آمریکایی شهرداری گرگان بازهم نشان داد که در بسکتبال به معنای واقعی هیچ چیز  قابل پیش بینی نیست و نباید در هیچ ثانیه ای ناامید شد.

 

دیدگاه‌ها