کد خبر : 1751534 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 14:18 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

پاتریس اورا:

این همه انرژی برای جلوگیری از سوپرلیگ نیاز بود؟

ستاره سابق یونایتد می گوید ای کاش این همت جهانی برای متوقف کردن سوپرلیگ، در مورد مسائلی مهمتر تکرار شود.

این همه انرژی برای جلوگیری از سوپرلیگ نیاز بود؟

به گزارش "ورزش سه"، سوپرلیگ  اروپا تنها 48 ساعت دوام داشت و با انصراف 9 باشگاه از 12 باشگاه موسس، عملا شرایط برگزاری آن از تابستان پیش رو وجود ندارد. تنها رئال، بارسا و یوونتوس هنوز روی کاغذ به سوپرلیگ وفادار مانده اند و البته از سوی یوفا تهدید به اخراج از لیگ قهرمانان فصل بعد نیز شده اند. فلورنتینو پرز رئیس رئال و رهبر سوپرلیگ در سه مصاحبه اخیر خود تاکید داشته است که سوپرلیگ نمرده بلکه تعلیق شده است.

 

 

1495072

 

 

در منتفی شدن برگزاری سوپرلیگ، همت جهانی دوست داران فوتبال بسیار تاثیرگذار بود. به خصوص اعتراضات گسترده هوادران فوتبال در انگلیس.

پاتریس اورا ستاره فرانسوی سابق منچستریونایتد در این رابطه گفت:« بله؛ من هم قطعا از ایده برگزاری سوپرلیگ استقبال نکردم و خوشم نیامد. حس یک هوادار فریب خورده فوتبال را داشتم ولی بیش از همه از تلاش همگانی برای متوقف کردن سوپرلیگ شگفت زده شدم. انگار قرار بود جلوی پایان دنیا را بگیریم.

سوال من این است که آیا واقعا این همه صرف انرژی نیاز بود؟ چرا این همت جمعی را برای مسائلی چون مبارزه با نژادپرستی نمی گذاریم یا برای اکولوژی و حفاظت از محیط زیست؟ ثابت شد که اگر همه متحد شویم، می توانیم مسائلی جدی تر از سوپرلیگ را حل و فصل کنیم.»

 

 

دیدگاه‌ها