کد خبر : 1751634 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 23:45 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌اسپانیایی و پاسخ مبهم به احتمال ماندن در یووه

آلوارو موراتا، ستاره اسپانیایی یوونتوس، به احتمال ماندن در این تیم واکنش نشان داد.

ستاره‌اسپانیایی و پاسخ مبهم به احتمال ماندن در یووه

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امروز ابتدا با یک گل از فیورنتینا عقب افتاد اما آندره‌آ پیرلو در بین دو نیمه آلوارو موراتا را به جای پائولو دیبالا به زمین مسابقه فرستاد و این بازیکن نیز توانست چند ثانیه بعد از ورود گلزنی کند تا بازی 1-1 شود؛ مسابقه ای که با همین نتیجه خاتمه یافت.

 

آلوارو موراتا، ستاره اسپانیایی یوونتوس، در پایان بازی گفت: " ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما در این امر موفق نبودیم. در نیمه دوم نگرش درستی داشتیم که می تواند در بازی های آینده به ما کمک کند. من جدی هستم چرا که اصلاً برنده نشدن را دوست ندارم. فصل بسیار سختی را پشت سر می‌گذاریم و امسال شرایط بسیار دشوار بوده است."

 

 

1594984

 

 

موراتا بازیکن اتلتیکو مادرید است که اکنون به صورت قرضی در یوونتوس به میدان می‌رود. او در رابطه با احتمال ماندن در بیانکونری گفت: " همه می‌دانند که اگر من فرصت پیدا کنم با کمال میل به زندگی در اینجا ادامه می‌دهم اما این یک حرفه است و فوتبال نوعی تجارت محسوب می‌شود. در بسیاری اوقات ما بازیکنان گزینه‌های زیادی نداریم."

 

باشگاه های سابق موراتا یعنی رئال مادرید و چلسی سه شنبه شب در لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. او در این باره گفت: " برای من فرقی نمی‌کند که چه تیمی برنده شود. با تمام احترامی که برای آنها قائلم نظری در این باره ندارم و فقط می گویم ناراحت هستم چرا که ما در آنجا حاضر نیستیم."

 

 

1584837

دیدگاه‌ها