کد خبر : 1751674 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 10:54 | 28.6K بازدید | 1 دیدگاه

به دنبال صدرنشینی و صعود 

بیم و امید در اردوی الاهلی عربستان

روزنامه الریاضیة عربستان نوشته است که الاهلی به دنبال پیروزی در هر دو بازی آینده خود است تا صدرجدول گروه C را بدست آورد.

بیم و امید در اردوی الاهلی عربستان 

به گزارش "ورزش سه"، دور پنجم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از امروز آغاز می شود اما در دیدار حساس و مهم گروه سوم، بامداد چهارشنبه استقلال و الاهلی در نبرد حساس برای صعود به مرحله بعدی این رقابت ها، به مصاف هم می روند.


روزنامه الریاضیة عربستان با تشریح کامل وضعیت این گروه و انگیزه های نماینده این کشور برای صعود به دور بعد نوشته است: تیم فوتبال الاهلی در صورت پیروزی در دو بازی بعدی خود مقابل استقلال ایران و الدحیل قطر که رقبای مستقیم این تیم محسوب می شوند، این فرصت را دارد که صدر جدول گروه C را در لیگ قهرمانان آسیا بدست آورد و مستقیماً به مرحله بعد راه یابد.


این روزنامه با اشاره به جدول رده بندی گروه نوشته است: الاهلی با 7 امتیاز و به دلیل اختلاف تفاضل گل با تیم استقلال و همچنین با یک امتیاز کمتر نسبت به الدحیل صدرنشین، رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. در حالی که تیم الشرطه پس از باخت در چهار بازی گذشته، از دور رقابت ها کنار رفته است.


الریاضیة در ادامه نوشته است: در صورتی که الاهلی در یکی از این دو مسابقه خود در برابر الدحیل و استقلال به تساوی دست یابد، منتظر نتایج رقبای خود خواهد ماند. علاوه بر این، الاهلی باید منتظر نتایج چهار گروه دیگر نیز باشد و باید دید که آیا می تواند به عنوان یکی از سه تیمی که مقام دوم گروه ها را به خود اختصاص داده اند، انتخاب شود یا خیر. تیم اول از هر گروه مستقیماً به مرحله یک هشتم نهایی راه می یابد، علاوه بر این سه تیم برتر که مقام دوم را کسب کرده اند، جواز حضور در مرحله بعد را کسب می کنند.

دیدگاه‌ها