کد خبر : 1751680 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 11:14 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

‎مسابقات تنیس فدکاپ بانوان لغو‌ شد

‎نایب رئیس فدراسیون تنیس از لغو مسابقات تنیس فدکاپ مالزی خبر داد و گفت: با توجه به لغو این رویداد اردوی تیم ملی تنیس بانوان در رشت هم به زمان دیگری موکول می‌شود.

‎مسابقات تنیس فدکاپ بانوان لغو‌ شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، ‎مهرافزا منوچهری گفت: با توجه به شیوع ویروس جهش یافته کرونا و انصراف میزبانی از سوی مالزی ‌و متعاقب آن اعلام عدم آمادگی برخی کشورها برای این رویداد، این مسابقات لغو و زمان و مکان آن از سوی فدراسیون جهانی اعلام می‌شود.
 

نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس ادامه داد: با توجه به لغو مسابقات بیلی جین کینگ ( فدکاپ) که قرار بود از  31 خرداد به میزبانی مالزی برگزار شود، برنامه‌های آمادگی تیم ملی بانوان نیز تغییر خواهد کرد بطوریکه اردوی تیم ملی که قرار بود از اواسط اردیبهشت ماه در رشت برگزار شود لغو شد.

 

‎وی ادامه داد: بر این اساس مقرر گردد تا مرحله پایانی انتخابی تیم ملی از 15 الی 17 اردیبهشت ماه در تهران برگزار و‌ از بین نفرات حاضر در این رویداد برترین‌ها برای حضور در مسابقات تیمی بانوان انتخاب شوند.

‎منوچهری گفت: همچنین مسابقات بین المللی تنیس جوانان ( جونیور) که قرار است در شهرهای شیراز و ارومیه برگزار شود به عنوان رویدادهای مد نظر قرار خواهد گرفت که بازیکنان شایسته به تیم ملی تنیس بانوان دعوت خواهند شد.

 

‎نایب رئیس بانوان تنیس تاکید کرد: فرایند آمادگی تیم ملی تنیس بانوان متوقف نخواهد شد و با توجه  به تعیین میزبان جدید مسابقات فدکاپ، نحوه اردوها، زمان و مکان آن تغییر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها