کد خبر : 1751731 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 15:21 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم عجیب زیدان برابر توخل باطل می شود؟

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید هنوز موفق به شکست توماس توخل نشده است.

طلسم عجیب زیدان برابر توخل باطل می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، تقابل رئال مادرید و چلسی بهترین فرصت برای باطل شدن طلسم عجیب عدم موفقیت زیدان برای توماس توخل در پنجمین تقابل است. اولین بار در مرحله گروهی فصل 17-2016 بود که رئال مادرید و دورتموند تحت هدایت این دو سرمربی برابر هم قرار گرفتند و هر دو دیدار با تساوی به اتمام رسید. جالب اینجاست آن فصل در نهایت این دورتموند بود که بالاتر از رئال مادرید در مرحله گروهی قرار گرفت، اما در نهایت تیم زیدان موفق به فتح عنوان قهرمانی تورنمنت شد. در هر دو تقابل رئال مادرید ابتدا از دورتموند پیش افتاد، اما در دقایق پایانی برتری خود را از دست داد.

 

1595286

 

سال گذشته نیز پاری سن ژرمن و رئال مادرید در مرحله گروهی به مصاف هم رفتند و سهم تیم فرانسوی یک پیروزی و یک تساوی بود. در مجموع زیدان از زمان شروع کار در رئال مادرید سه بار یا بیشتر با 35 مربی روبرو شده و توماس توخل تنها کسی بوده که آمار بهتری از زیزو در تقابل های رودررو به ثبت رسانده است.

 

در واقع رئال مادرید در دوران حضور زیدان به عنوان سرمربی هنوز موفق به غلبه به سه سرمربی نشده و به جز توماس توخل، پپ گواردیولا و مائوریسیو پوچتینو نیز هنوز مغلوب زیدان نشده اند. حالا رئال مادرید به دنبال شکستن طلسم توماس توخل و کسب برتری در استادیوم آلفردو دی استفانو برای صعود دوباره به فینال لیگ قهرمانان است.

دیدگاه‌ها