کد خبر : 1751740 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 15:53 | 30.5K بازدید | 15 دیدگاه

ماموریتِ سخت احسان در بازگشت؛

مهره‌ای که سپاهان را قدرتمندتر کرد (عکس)

از همان ابتدا هم مشخص بود حضور احسان حاج صفی بر قدرت طلایی پوشان اصفهانی خواهد افزود و این بازیکن طی سه بازی گذشته این موضوع را به اثبات رسانده است.

به گزارش "ورزش سه"، از دیدار برابر تراکتور ماجراجویی چندین باره احسان حاج صفی در سپاهان آغاز شد و این بازیکن بار دیگر به تیمی بازگشت که محبوبیت ویژه ای میان هوادارانش دارد. احسان سال هاست که در رفت و آمد میان تیم های مختلف و سپاهان بوده و حالا دوباره در 31 سالگی به اردوی طلایی پوشان بازگشته و شاید اینبار تا آخر دوران حرفه ای خود در اصفهان ماندگار شود.


از دیدار برابر تراکتور که کاپیتان تیم ملی دو سال و نیم در ترکیب این تیم به میدان رفته بود، درخشش احسان شروع شد  و البته این نمایش کسی را شوکه نکرد. او در جریان پیروزی 2 بر صفر برابر قرمزهای تبریزی ارسال کننده پاس گل اول تیمش برای سجاد شهباززاده بود و در دیدار برابر سایپا نیز اینبار از روی کرنر برای عزت پورقاز فرصت گلزنی فراهم کرد، تا دو دیدار ابتدایی او در بازگشت به اصفهان، با 6 امتیاز و البته نقش آفرینی مستقیم او همراه شود.


دیدار برابر نساجی اما از آن مسابقاتی بود که تیم های بزرگ برای کسب سه امتیاز در آن به بازیکنان بزرگ نیاز دارند؛ بازیکنی که می تواند در چند ثانیه معادلات را به هم بریزد و نتیجه بازی را به سود تیمش کند. این کاری بود که احسان در مقابل نساجی مازندران کرد و فقط چند ثانیه غفلت بازیکنان نساجی مازندران کافی بود تا او توپ را روی پای راست خود بیاورد و با شوتی سهمگین دروازه جلالی راد را باز کند.

 

15952931595295

 

15952941595296

 

1595297


حالا 4 بازی از حضور احسان در اصفهان می گذرد و او موفق به ثبت 2 پاس گل و یک گل زیبا شده است. بودن این بازیکن در اردوی طلایی پوشان قوت قلبی برای هم تیمی‌هاست و یک مهره خاص برای رقابت برای کسب عنوان قهرمانی با تمام مدعیان و به خصوص پرسپولیس به شمار می رود. او بازگشته تا بار دیگر سپاهان را قهرمان لیگ برتر کند و این مهم ترین ماموریت او در حضور دوباره به شمار می رود.


کاپیتان فعلی سپاهان پیش تر سه بار توانسته مقام قهرمانی را با این تیم کسب کند و لیگ چهارده آخرین جام در شرایطی برای طلایی پوشان به دست آمد که علاوه بر احسان، بازیکنان بزرگ دیگری نظیر محرم نویدکیا هم در ترکیب این تیم حضور داشتند. از آن روز تا امروز، سپاهان روزهای پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشته و حالا کسب ششمین قهرمانی در تاریخ لیگ برتر چیزی است که با اضافه شدن احسان به عنوان یک مهره کلیدی به تیمی که محرم نویدکیا ساخته، ممکن به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها