کد خبر : 1751741 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 15:57 | 18.8K بازدید | 3 دیدگاه

فینال دراماتیک در انتظار خطیبی (عکس)

سرمربی تراکتور در صورت به پیروزی رساندن تیمش در بازی امشب، یک فینال دراماتیک در هفته پایانی دور گروهی خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور به عنوان یکی از چهار نماینده فوتبال ایران در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا 2021 با تیم های الشارجه امارات (میزبان گروه)، پاختاکور ازبکستان و نیروی هوایی عراق همگروه است.

 

این تیم 4 بازی اخیر خود را با یک برد و سه مساوی به پایان رسانده است. شاگردان رسول خطیبی در حال حاضر با 6 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارند؛ سرخ پوشان فوتبال آذربایجان یک امتیاز کمتر از الشارجه 7 امتیازی، صدرنشین گروه دوم دارند و برای اینکه بتوانند به عنوان تیم اول به دور حذفی صعود کنند نیاز به پیروزی در بازی امشب دارند.

تراکتور امشب از ساعت 19 به مصاف پاختاکور خواهد رفت و با اختلاف سه ساعت و نیم بعد از این دیدار، الشارجه امارات و نیروی هوایی عراق دومین بازی این گروه در شب پنجم را برگزار خواهند کرد. در صورتی که الشارجه این دیدار را با برد به پایان برساند که احتمال آن زیاد است، تراکتور برای زنده نگه داشتن شانس اول شدن خود در این گروه، باید بازی امشب را با برد پشت سر بگذارد.

 

1595298

 

1595299

 

در صورتی که تراکتور و الشارجه امشب حریفان خود را شکست دهند، دیدار پایانی شان یک فینال به تمام عیار برای معرفی تیم اول گروه دوم خواهد بود؛ فینالی که یک دیدار دراماتیک برای رسول خطیبی است؛ مربی که در دوران بازی خود سابقه حضور در الشارجه را داشته و روزهای خوبی را در این تیم پشت سر گذاشت.

 

حضور تراکتور با خطیبی در شارجه برای این رقابت ها، توجه رسانه های اماراتی را به خود جلب کرد و در نشست های خبری پیش از بازی های ابتدایی سرخ پوشان هم سوالاتی در این خصوص از سرمربی تراکتور پرسیده شد. حال در صورت رقم خوردن چنین وضعیتی، خطیبی با تراکتور باید از سد تیمی بگذرد که در دوران بازی خاطرات خوبی از آن داشت.

دیدگاه‌ها