کد خبر : 1751748 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 16:24 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: فقط نیمار و امباپه ستاره های PSG نیستند

پپ گواردیولا مدعی شد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان دیگر نام حریف شما تفاوتی ندارد.

گواردیولا: فقط نیمار و امباپه ستاره های PSG نیستند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیشب با غلبه بر تاتنهام فاتح جام اتحادیه شده و اولین عنوان از سه گانه احتمالی خود را کسب کرد. حالا دو شب دیگر سیتیزن ها در دیداری دشوار به مصاف پاری سن ژرمن خواهند رفت و پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی کنترل سبک بازی این تیم فرانسوی در تمام طول 90 دقیقه را دشوار توصیف کرد.

 

پپ گواردیولا گفت: "حالا ما برای دومین بار در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حاضر شده ایم. همیشه نیم نگاهی به این رقابت ها داشتیم، اما ما باید همه دیدارهای پیش رو را جدی بگیریم، زیرا در غیر این صورت قادر به کسب موفقیت نخواهیم بود.

 

1595098

 

ما در جام اتحادیه موفق به فتح عنوان قهرمانی شدیم و فاصله ای تا قهرمانی در لیگ برتر نیز نداریم. عملکرد ما در دیدار مقابل تاتنهام فوق العاده بود و حالا برای کسب یک پیروزی دیگر راهی پاریس می شویم. پاری سن ژرمن به خصوص در امور دفاعی تیمی سازمان یافته است، اما در نیمه نهایی لیگ قهرمانان تفاوتی ندارد حریف شما رئال مادرید، چلسی یا تیم دیگری باشد. باید شخصیت تیمی خود را برابر پاری سن ژرمن باز هم نشان دهیم و تلاش می کنیم قادر به انجام این کار در خانه حریف باشیم.

 

ستاره های پاریس نه تنها نیمار، کیلیان امباپه و آنخل دی ماریا، بلکه بازیکنانی مانند مارکو وراتی و لئاندرو پارادس هستند که بازیکنان با کیفیتی محسوب می شوند. کنترل کردن پاری سن ژرمن برای تمام طول 90 دقیقه دشوار است، اما تلاش می کنیم موفق به انجام این کار بشویم.

دیدگاه‌ها