کد خبر : 1751751 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 17:10 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

با بازگشت ادن هازارد

زیدان و تبعید احتمالی وینیسیوس به نیمکت

رسیدن ادن هازارد به مرز آمادگی نمی تواند خبر خوبی برای مهاجم اوج گرفته رئال مادرید باشد.

زیدان و تبعید احتمالی وینیسیوس به نیمکت

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد برای یازدهمین بار از مصدومیت برگشت و توانست دقایقی را برابر رئال بتیس به میدان برود. بازگشت هازارد یعنی زنگ خطر  برای وینسیوس چرا که جایگاه ستاره برزیلی جوان به خطر خواهد افتاد.

ادن هازارد تابستان 2019 با قراردادی به ارزش 100 + 30 میلیون یورو از چلسی به رئال پیوست و قرار بود جای خالی رونالدو را پر کند اما مصدومیت های متوالی مانع از این شده  تا او ارزش هایش را به اثبات برساند. مصدومیت هایی که مخصوصا به وینسیوس اجازه داد تا بیشتر از همیشه در ترکیب ثابت رئال قرار بگیرد و بعضا خوش بدرخشد.

 

 

1594778

 

 

بازگشت هازارد در آستانه بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر تیم سابقش چلسی، خبر خوبی برای کادر فنی رئال مادرید بود اما بعید به نظر می رسد ستاره بلژیکی حداقل فردا در ترکیب ثابت رئال قرار بگیرد و جایگاه وینسیوس ثابت خواهد بود اما برای بازی برگشت که هفته بعد برگزار می شود، چیزی مشخص نیست.

 

 

1595303

 

 

درخشش هازارد در دقایقی که فردا فرصت پیدا خواهد کرد و نیز بازی بعدی برابر اوساسونا می تواند باعث بازگشت او به ترکیب ثابت و نیمکت نشینی وینیسیوس شود.

برزیلی جوان رئال تا به اینجای فصل 2273 دقیقه در میدان بوده و سومین بازیکن فاز حمله رئال از این حیث است. بالاتر از او کریم بنزما با 3267 دقیقه و مارکو آسنسیو با 2352 دقیقه حضور در میدان قرار دارند. همین مثلث به احتمال زیاد برابر چلسی از ابتدا بازی خواهد کرد.

 

 

1589153

 

 

وینیسیوس در بازی دور قبل لیگ قهرمانان برابر لیورپول دو گل از سه گل رئال مادرید را به ثمر رساند و نقش مهمی در صعود تیمش داشت ولی با حضور یک ادن هازارد آماده، بعید است زیدان بازهم او را در ترکیب ثابت به میدان بفرستد.

وینیسیوس تا به اینجای فصل سه گل در لالیگا و سه گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده و هفت پاس گل نیز به هم تیمی هایش داده است. وینی پس از کریم بنزما که زننده 27 گل در تمام رقابت ها بوده، مشترک با کاسیمیرو و آسنسیو، بهترین گلزن فصل رئال است. او فصل اول حضورش در رئال(19-2018) سه گل زد و 5 پاس گل هم داد.

 

دیدگاه‌ها