کد خبر : 1751763 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 17:11 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

تیمو ورنر:

به دنبال شکست رئال مادرید هستیم

تیمو ورنر، ستاره آلمانی چلسی ابراز امیدواری کرد این تیم قادر به غلبه بر رئال مادرید و صعود به فینال لیگ قهرمانان باشد.

به دنبال شکست رئال مادرید هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر که از زمان پیوستن به چلسی در 9 بازی در لیگ قهرمانان، سه گل و دو پاس گل به نام خود ثبت کرده و آمار قابل قبولی داشته است. در آستانه تقابل دشوار با رئال مادرید، تیمو ورنر مدعی شد دیدار دشواری در انتظار چلسی است، اما هدف این تیم صعود به دیدار نهایی لیگ قهرمانان خواهد بود.

 

تیمو ورنر گفت: "همه ما می خواهیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم و در نهایت قهرمانی در این رقابت ها آرزوی هر کودکی است. سال گذشته من به دلیل انتقال به چلسی و شیوع ویروس کرونا در مرحله یک چهارم نهایی نتوانستم برای لایپزیش بازی کنم. در آلمان به این دلیل از من به شدت انتقاد شد، زیرا همیشه شانسی برای حضور در یک چهارم نهایی یا نیمه نهایی لیگ قهرمانان ندارید.

 

1594812

 

حالا یک سال بعد و با باشگاه جدیدم دوباره به نیمه نهایی رسیدم. می خواهیم نشان دهم نه تنها با یک تیم بلکه با دو تیم و دو سال پشت سر هم می توانم به چنین هدفی دست یابم. تشنه رسیدن به فینال هستم و شاید در پایان قهرمان لیگ قهرمانان شدیم.

 

بازی بسیار فشرده ای در انتظار چلسی خواهد بود. ما می خواهیم در دو بازی با تمام توان ظاهر شده و همه انرژی خود را در زمین بگذاریم. شرایط در طول هفته ها بسیار دشوار است، زیرا ما باید بازی های خود در لیگ برتر را نیز زیر نظر داشته باشیم و آنجا نیز مقابل تیم های بزرگ باید به میدان برویم. همانطور که در مقابل پورتو، اتلتیکو و وستهام پیروز شدیم، برابر رئال مادرید نیز به دنبال همین هدف خواهیم بود."

دیدگاه‌ها