کد خبر : 1751766 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 17:24 | 23.6K بازدید | 1 دیدگاه

کریستین پولیسیچ:

از رئال نمی ترسیم؛ هنوز در سطح هازارد نیستم

بال آمریکایی چلسی معتقد است با اعتماد به نفس و ایمان به خود، می توان رئال را مغلوب کرد.

از رئال نمی ترسیم؛ هنوز در سطح هازارد نیستم

به گزارش "ورزش سه"، فردا چلسی در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف رئال خواهد رفت. بازی در ورزشگاه دی استفانو برگزار می شود و اولین مصاف تاریخ دو تیم در چمپیونزلیگ نیز محسوب می شود.

چلسی پس از برکناری فرانک لمپارد و آمدن توماس توخل، کاملا متحول شده و حتی امید به قهرمانی دوم خود در اروپا هم دارد.

 

 

1595310

 

 

کریستین پولیسیچ ستاره آمریکایی چلسی در مورد توخل گفت:« او مربی بزرگی است و می توان میل به پیروزی در او را در همین مدت زمان اندکی که به چلسی ملحق شده مشاهده کرد. توخل به تیم اعتماد به نفس بیشتری داد و حالا شرایط خوبی داریم. به خصوص در دفاع عالی کار کرده ایم و به سختی گل می خوریم؛ به علاوه اینکه در بازی های بزرگ هم بهتر نتیجه گرفته ایم.»

 

تحول چلسی یک سال پس از حذف شدن برابر بایرن:« تجربه خوبی بود و در این فصل به کارمان آمده است. خیلی از بازیکنان ما اولین بار بود در لیگ قهرمانان بازی می کردند ولی حالا آماده تر و با تجربه تر هستیم.»

 

کلید پیروزی بر رئال:« باید بازی را خوب شروع کنیم. هر چه از بازی بگذرد، بهتر با شیوه بازی رئال آشنا خواهیم شد ولی مهم این است که همان بازی خودمان را انجام دهیم و به سبک مان وفادار باشیم. نگران این نیستم که ترکیب رئال چگونه است و اینکه با چه بازیکنانی در زمین حاضر می شوند.»

 

 

1509944

 

 

شباهت ها با ادن هازارد:« هازارد برای چلسی یک بازیکن باورنکردنی بود و یکی از کسانی است که همیشه تحسینش کرده ام. هنوز برای رسیدن به سطح هازارد باید تلاش کنم.»

 

ترس از رئال مادرید:« رئال تاریخ بزرگی دارد و می دانیم که بازی برابر آنها اصلا ساده نیست. به این تیم احترام می گذاریم ولی همچنین می دانیم که توانایی انجام چه کارهایی را داریم. برابر رئال باید بدون هراس و با اطمینان بازی کنیم. اگر ایمان داشته باشیم، می توانیم برنده شویم.»

 

 

دیدگاه‌ها