کد خبر : 1751788 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 18:52 | 8.5K بازدید | 15 دیدگاه

درخشان: پرسپولیس بخت اول قهرمانی آسیاست

پیشکسوت پرسپولیس در آستانه دیدار این تیم مقابل الوحده امارات به تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم و خصوصا سیدجلال حسینی پرداخت.

درخشان: پرسپولیس بخت اول قهرمانی آسیاست

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان، مهاجم اسبق پرسپولیس که سابقه مربیگری در این باشگاه را نیز در کارنامه دارد، درباره  نتایج این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس نایب قهرمان آسیاست و این نتایجی که گرفته دور از انتظار نبوده است. همه از این تیم توقع این نتیجه‌گیری را دارند. چون هم کادرفنی خوبی  در اختیار داریم و هم در تمامی پست‌ها بهترین بازیکنان ایران در ترکیب پرسپولیس هستند. امیدوار هستم در مراحل بعدی هم خوب ظاهر شویم تا ان‌شاالله به قهرمانی آسیا برسیم. 

 

درخشان در ادامه گفت: نقطه ضعف پرسپولیس در خط حمله بود که خداراشکر با حضور شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر رفع شده است و تبدیل به نقطه قوت این تیم شده و حالا تیم کاملی را در اختیار داریم و شانس نخست قهرمانی در آسیا هستیم. عیسی و شهریار رفته رفته جا افتادند و به خوبی با شرایط کنار آمده و درک متقابلی بین آنها و هافبک‌های تیم به وجود آمده و همین موضوع تیم کاملی را در اختیار یحیی گل محمدی قرار داده است.

 

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه عده‌ای می‌گویند سطح تیم‌های حاضر در گروه E باعث موفقیت پرسپولیس شده است، اینطور واکنش نشان داد: ممکن است تیم‌های این گروه به اندازه برخی از گروه‌ها قوی نباشند اما قطعا تیمی که توانسته در سطح اول آسیا حضور پیدا کند تیم قوی و قابل احترامی است. ما هنوز قهرمان نشدیم که عده ای نگران شده‌اند. تازه بعد از این مرحله پرسپولیس به تیم‌های قوی تری خواهد خورد و عیار خود را به خوبی نشان خواهد داد. 

 

مربی سابق سرخ‌پوشان در خصوص رکورد شکنی پرسپولیس با یحیی گل محمدی در حالی که بیشترین پیروزی متوالی در اختیار وی بود، گفت: من از اینکه یحیی توانست رکورد مرا بکشند بسیار خوشحال هستم. زمان حضور من در پرسپولیس شرایط با الان کاملا فرق داشت. من بازیکنان مصدوم و بعضا گمنامی را در اختیار داشتم که در ابتدای راه بودند. وضعیت مدیریت باشگاه نامشخص بود. الحمدالله شرایط برای یحیی کاملا خوب است و ان‌شالله اینبار قهرمانی آسیا را برای پرسپولیس به ارمغان بیاورد.

 

 درخشان در مورد عملکرد سید جلال حسینی با توجه به شرایط سنی وی گفت: به نظر من سن برای سید جلال تنها یک عدد است و او خود را همچون روزهای جوانی آماده نگه داشته است و زندگی سالمی دارد. او به یک بلوغ فکری و تاکتیکی رسیده است که به عنوان یک رهبر عصای دست پرسپولیس است و این نقطه قوت این تیم نیز محسوب می‌شود . او دقیقا در نقطه اوج خود قرار دارد و می‌تواند بهترین الگو برای بازیکنان جوان باشد.

دیدگاه‌ها