کد خبر : 1751789 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 18:50 | 23.8K بازدید | 9 دیدگاه

خاطرات شیرین بارسا جلوی رئال تکرار می شود؟

چلسی امیدوار است خاطرات شیرین مقابل بارسلونا این بار برابر رئال مادرید تکرار بشود.

خاطرات شیرین بارسا جلوی رئال تکرار می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، چلسی بعد از هفت سال دوباره به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافته و امیدوار به غلبه بر رئال مادرید و صعود به فینال این تورنمنت است. اما حدود یک دهه پیش و در سال 2012 بود که آبی های لندن در شرایطی مشابه موفق به صعود به فینال و البته در نهایت فتح اولین و آخرین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان شدند.

 

1595328

 

در آن فصل نیز مانند امسال، چلسی در اواسط فصل سرمربی خود را تغییر داده و روبرتو دی متئو را روی نیمکت خود می دید. امسال نیز فرانک لمپارد بعد از کسب نتایج پرفراز و نشیب جای خود را به توماس توخل داد و حالا سرمربی آلمانی به دنبال راهیابی به فینال لیگ قهرمانان برای دومین فصل متوالی است.

 

در آن فصل چلسی در مرحله نیمه نهایی به مصاف بارسلونای آماده تحت هدایت پپ گواردیولا رفته و در دیدار رفت با تک گل دیدیه دروگبا به برتری دست یافت. اما در مسابقه برگشت و در شرایطی عجیب، چلسی موفق شد علیرغم اخراج جان تری در نیمه اول با نتیجه 1-2 در استادیوم نوکمپ بر بارسلونا غلبه کرده و راهی فینال لیگ قهرمانان بشود. بارسلونا در آن مسابقه فرصت های فراوانی را از دست داد که بی شک مهم ترین آن خراب شدن پنالتی لیونل مسی در ابتدای نیمه دوم بود. حالا چلسی در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف دیگر تیم پرافتخار فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید برود و هواداران این تیم امیدوار به تکرار خاطرات شیرین یک دهه قبل این بار برابر کهکشانی ها هستند.

 

دیدگاه‌ها