کد خبر : 1751796 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 19:26 | 18.8K بازدید | 1 دیدگاه

رسمی؛ تمدید قرارداد مدافع منچستر‌یونایتد تا ۲۰۲۴

اریک بایی، مدافع ساحل عاجی منچستریونایتد، قرارداد خود را با این باشگاه تا سال 2024 تمدید کرد.

رسمی؛ تمدید قرارداد مدافع منچستر‌یونایتد تا ۲۰۲۴

به گزارش "ورزش سه"، مدافع میانی و ساحل عاجی منچستر یونایتد در این فصل اکثرا نیمکت نشین بوده و برای حضور در ترکیب اصلی شیاطین سرخ تلاش کرده است‌‌. همچنین تنها یک سال از قرارداد او با یونایتد باقی مانده بود اما لحظاتی پیش مشخص شد که این بازیکن قرارداد خود را تا سال 2024 با شیاطین سرخ تمدید کرده است.

 

 

1576213

 

 

اریک بایی بعد از تمدید قرارداد با منچستریونایتد به سایت رسمی این باشگاه گفت: " من بسیار خوشحال هستم. من این باشگاه و به طور کلی بازی در منچستریونایتد را دوست دارم. من خوشحال هستم و خانواده ام نیز چنین احساسی را دارند. همه چیز خوب است.

 

اکنون دوران مصدومیت را پشت سر گذاشتم و از نظر بدنی کاملاً آماده هستم. قرارداد جدید مانند یک چالش تازه است و من برای این کار آماده ام. رویای من حضور در این جا بوده و اکنون فصل پنجم حضور در منچستریونایتد را پشت سر می‌گذارم و امیدوارم سالها در اینجا بمانم. ما در وضعیت خوبی قرار داریم. هنوز در لیگ اروپا هستیم و در لیگ برتر انگلیس نیز رتبه دوم را به خود اختصاص داده ایم. امیدوارم که لیگ اروپا را فتح کنیم و در لیگ برتر نیز کار را به خوبی به پایان برسانیم."

 

 

1595331

 

 

همچنین اوله گنار سولسشر نیز در واکنش به تمدید قرارداد اریک بایی گفت: "من خوشحالم که اریک این قرارداد جدید را امضا کرده است. او هنوز هم در حال یادگیری و پیشرفت است. اریک از زمان سرمربیگری من در اینجا قدرت خود را بهبود بخشیده و سرعت بالایی دارد. او یکی از اعضای محبوب تیم است و ما مشتاقانه منتظر ادامه کار با وی هستیم."

دیدگاه‌ها