کد خبر : 1751811 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 20:47 | 111.8K بازدید | 1 دیدگاه

پسر آندره‌آ پیرلو و افشای یک اتفاق تکان‌دهنده

نیکولو پیرلو، پسر آندره ا پیرلو، یک پست عجیب در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

پسر آندره‌آ پیرلو و افشای یک اتفاق تکان‌دهنده

به گزارش "ورزش سه"، آندره آ پیرلو سرمربی یوونتوس در این فصل هرگز نتوانسته انتظارات هواداران بیانکونری را برآورده کند و عملکرد او با انتقادات فراوانی مواجه بوده است. از طرفی تساوی روز گذشته یووه برابر فیورنتینا باعث شد که کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد و اوضاع برای پیرلو سخت‌تر از قبل شود.

 

در همین راستا اکنون پسر آندره آ پیرلو در صفحه اینستاگرام خود از دریافت برخی پیام های عجیب و البته ناخوشایند رونمایی کرده است.

 

 

1590044

 

 

بر اساس گزارشی که جانلوکا دی مارتزیو منتشر کرده، نیکولو پیرلو در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: " برای همه چیز محدودیت‌هایی وجود دارد و این مسئله تا به این جا ادامه داشته است. همه می توانند هر چیزی که می‌خواهند بگویند اما اکنون تقصیر من این است که پسر یک مربی هستم که آنطور که باید کسی او را دوست ندارد. خودت را جای من بگذار چه حسی داری؟"

 

پسر پیرلو همچنین تصویری از یکی از پیام‌های دریافت شده توسط خود را به اشتراک گذاشت که در آن نوشته شده بود: "تو باید به همراه پدرت بمیری."

 

این پیام تهدید آمیز در حالی مطرح شده که آندره‌آ آنیلی، رئیس یوونتوس، تاکید کرده که از پیرلو حمایت خواهد کرد و تنها در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان ممکن است شرایط تغییر کند.

دیدگاه‌ها