کد خبر : 1751814 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 20:54 | 172.2K بازدید | 25 دیدگاه

برای اولین بار در 2021

شبی که پادشاهی از دست مسی خارج شد(عکس)

برای اولین بار در سال 2021 لیونل مسی در کسب جایزه بهترین بازیکن زمین ناکام ماند.

شبی که پادشاهی از دست مسی خارج شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان گذشته بود که یک بمب خبری دنیای فوتبال را تحت تاثیر قرار داد؛ جایی که لیونل مسی رسماً و بعد از اینکه تمام دوران حرفه ای خود را در بارسلونا سپری کرده بود، خواهان جدایی از این باشگاه کاتالانی شد و اعلام کرد که قصد دارد چالش جدیدی را تجربه کند.

 

 

1590611

 

 

فوق ستاره آرژانتینی تمام تلاش خود را برای جدایی از بارسا انجام داد اما رئیس وقت بلوگرانا یعنی جوزپ ماریا بارتومئو هر طور که بود اجازه جدایی لیونل مسی را صادر نکرد تا این بازیکن حداقل یک فصل دیگر در جمع کاتالان‌ها ماندگار شود.

 

مسی در آغاز فصل جاری نتوانست نمایش های همیشگی خود را ارائه دهد و همین موضوع باعث شد که برخی شایعات در رابطه با کم انگیزه بودن او مطرح شود اما برنده شش بار توپ طلا  رفته رفته به فرم فوق‌العاده خود بازگشت و اکنون در مهم ترین مقطع فصل کاملا آماده به نظر می رسد.

 

اما اوج کار لیونل مسی بعد از آغاز سال 2021 بود؛ جایی که او با ارائه نمایش های درخشان به بارسلونا در راه نزدیک شدن به صدر جدول لالیگا کمک کرد و از طرف دیگر با این تیم به مقام قهرمانی رقابت های کوپا دل ری دست یافت.

 

 

1595354

 

 

مسی اکنون با 25 گل زده آقای گل این فصل از رقابت‌های لالیگا محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد که باید یک جایزه پیچیچی دیگر را هم به کارنامه پربار این بازیکن اضافه کرد. از طرفی رونالد کومان امیدوار است به واسطه درخشش این فوق ستاره آرژانتینی رویای دوگانه را در پایان فصل برای خود و تیمش محقق کند.

 

اما یک نکته جالب و ویژه در مورد لیونل مسی وجود دارد. بارسلونا روز گذشته در حالی به یک پیروزی ارزشمند مقابل ویارئال دست یافت که برای اولین بار لیونل مسی در یک مسابقه سال 2021 لالیگا که بارسا به پیروزی رسیده و او به میدان رفته بود نتوانست جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کند چراکه با توجه به درخشش آنتوان گریزمان و به ثمر رساندن دو گل توسط او این عنوان به او رسید.

 

گفتنی است مسی در بازی دیروز تا حدود زیادی توسط شاگردان اونای امری مهار شده بود و نتوانست کار خاصی انجام دهد. با این وجود او 90 درصد پاس صحیح را در مقابل ویارئال به ثبت رساند اما همانطور که گفته شد این آنتوان گریزمان بود که با ثبت دو گل به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

 

 

1595353

 

 

دیدگاه‌ها