کد خبر : 1751827 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 22:10 | 17.8K بازدید | 1 دیدگاه

اسکای: ۴۸ ساعت تا رونمایی از سرمربی جدید بایرن

اسکای مدعی شد تا ۴۸ ساعت آینده توافق کامل بین بایرن مونیخ و لایپزیش برای حضور یولیان ناگلزمان در جمع باواریایی‌ها صورت خواهد گرفت.

اسکای: ۴۸ ساعت تا رونمایی از سرمربی جدید بایرن

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که هانسی فلیک از تصمیم خود برای آینده رونمایی و اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک کند. در واقع به نظر می رسد که این سرمربی موفق بعد از پایان رقابت های یورو که در تابستان امسال برگزار می شود جانشین یواخیم لوو در تیم ملی آلمان خواهد شد.

 

 

1590880

 

 

در ابتدا گفته می‌شد که شاید بایرن‌مونیخ با توجه به قرارداد داشتن هانسی فلیک تا 2023، با جدایی این سرمربی مخالفت کند اما طی روزهای اخیر مشخص شد که باواریایی ها چنین کاری انجام نخواهند داد و مذاکرات خود را برای به خدمت گرفتن جانشین فلیک آغاز کرده‌اند.

 

در این بین از چند گزینه به عنوان جانشین احتمالی هانسی فلیک نام برده شد. ابتدا گفته شد که بایرن مونیخ مذاکراتی با ماسیمیلیانو آلگری انجام داده اما گزارشات طی یکی دو روز اخیر حاکی از آن بود که یولیان ناگلزمان اصلی ترین گزینه برای حضور  روی نیمکت بایرن مونیخ محسوب می شود.

 

 

1593456

 

 

در ساعات اخیر رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که بایرن مونیخ با باشگاه لایپزیش توافق کرده و به زودی حضور ناگلزمان در جمع باواریایی‌ها قطعی خواهد شد. در همین راستا اسکای نیز این خبر را تأیید کرده و مدعی شده که باشگاه بایرن مونیخ 20 الی 25 میلیون یورو برای ناگلزمان پرداخت خواهد کرد و تا 48 ساعت آینده این خبر رنگ و بویی رسمی به خود خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها