کد خبر : 1751862 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 01:03 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

بازی حساس تراکتور در هفته پایانی آسیا؛

صعود شارجه امارات از گروه B لیگ قهرمانان

شارجه امارات با کسب پیروزی مقابل نیروی هوایی عراق راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شد.

صعود شارجه امارات از گروه B لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته پنجم فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال شارجه امارات که میزبان رقابت‌های گروه B است، از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب به مصاف تیم دو امتیازی نیروی هوایی عراق رفت.

 

تراکتور ایران که در دیدار پنجم خود به تساوی مقابل پاختاکور ازبکستان رسید، امیدوار بود تا شارجه امارات برنده مسابقه با نیروی هوایی نشود تا نماینده ایران با کسب پیروزی در آخرین مسابقه‌اش صدرنشین گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا شود که این اتفاق نیفتاد.

 

نیروی هوایی عراق که هیچ شانسی برای صعود از مرحله گروهی نداشت، بازی را فوق‌العاده و هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه ۱۵ روی یک ضد حمله سریع و ضربه ریباند شده، با شوت زمینی جفرسون به گل اول مقابل شارجه دست پیدا کند و نتیجه دلخواه تراکتوری‌ها رقم بخورد.

 

1595417

 

شارجه امارات ۸ امتیازی که نمی‌خواست بازنده این دیدار باشد، در دقیقه ۲۵ روی اشتباه خط دفاعی نیروی هوایی عراق با شوت محکم خالد باوزیر کار را به تساوی کشید و در دقیقه ۳۵ هم روی یک ضد حمله سریع، گل دوم را توسط سالم صالح به ثمر رساند تا در نیمه اول به برتری ۲ بر یک دست یابد.

 

نیروی هوایی عراق در دقیقه ۵۲ روی یک کار تیمی و پاس‌کاری عالی، گل دوم را هم توسط جفرسون به ثمر رساند تا مقابل شارجه کار را به تساوی بکشد و دوباره نتیجه دلخواه تراکتوری‌ها رقم بخورد.

 

اما این نتیجه تا پایان مسابقه پابرجا نماند و شارجه امارت در دقیقه ۶۰ روی توپ ارسالی از کرنر گل سوم را با ضربه سر وارد دروازه نیروی هوایی عراق کرد و نتیجه ۳ بر ۲ به سود اماراتی‌ها تا پایان مسابقه پابرجا بماند.

 

1595418

 

شارجه امارات که در لحظات پایانی زیر فشار حملات نیروی هوایی عراق بود، در نهایت به پیروزی مهمی دست یافت تا ۱۱ امتیازی شود و با توجه به فاصله ۴ امتیازی با تراکتور ایران، صعودش به‌عنوان صدرنشین از گروه B لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کند و نیروی هوایی نیز با ۲ امتیاز قعرنشین گروه بماند.

 

تیم فوتبال شارجه در آخرین مسابقه‌اش باید به مصاف تراکتور ایران برود؛ دیداری که نتیجه‌اش برای شاگردان رسول خطیبی که هیچ شکستی در لیگ قهرمانان آسیا نداشتند، حیاتی خواهد بود و ممکن است صعودشان به مرحله حذفی را رقم بزند.

دیدگاه‌ها