کد خبر : 1751883 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 08:40 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

نمی‌توان مدال المپیک را پیش‌بینی کرد

امامی: برای پوشیدن دوبنده تیم ملی تلاش می‌کنم

آزادکار کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم گفت: تلاش می‌کنم دوبنده تیم ملی را بپوشم و در صورت اعزام به المپیک بهترین نتیجه را بگیرم.

امامی: برای پوشیدن دوبنده تیم ملی تلاش می‌کنم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، یونس امامی در خصوص اردوهای تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو عنوان کرد: اردوهای ما از روز یکشنبه آغاز شده است، همه هم تست کرونا دادیم که خوشبختانه منفی بود. تا الان اردوهای خوبی را برگزار کردیم و ۸ دوره تمرین برگزار شده که می‌توانم بگویم آمادگی ها به سطح خوبی رسیده است.

 

آزادکار کشورمان در وزن ۷۴ کیلو درباره اینکه چقدر امیدوار است دوبنده تیم ملی را در بازی‌های المپیک برتن کند، خاطرنشان کرد: ما توانستیم سهمیه کامل را برای بازی‌های المپیک توکیو بگیریم، امیدوارم در این بازی‌ها نتایج خوبی کسب شود. من تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم دوبنده تیم ملی را بر تن کنم. فعلا مشخص نیست چه کسی قرار است اعزام شود اما هر تصمیمی گرفته شود خودمان را تابع فدراسیون می‌دانیم.

 

امامی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه در صورت اعزام به المپیک فکر می‌کند چه نتیجه‌ای در توکیو کسب شود، تصریح کرد: کشتی‌گیران در بالاترین سطح به المپیک می‌روند، اگر نماینده ایران باشم تلاش می‌کنم بهترین نتیجه را کسب کنم اما باید بگویم نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد.

 

دارنده مدال برنز جهان همچنین درباره اینکه در فاصله نزدیک به المپیک معمولاً کمیته ملی المپیک روانشناس به اردوهای تیم‌های ملی می‌فرستد، وضعیت شما به چه صورت است، گفت: فدراسیون اگر لازم باشد و بداند این کار را انجام می‌دهد. فکر می‌کنم برای بچه‌ها روانشناس بیاورند تا بتوانند از نظر روانی به آنها کمک کنند.

 

امامی همچنین درباره کمک ماهیانه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک عنوان کرد: کسانی که سهمیه گرفتند و ممکن است شخص دیگری جای آنها اعزام شود این حقوق معمولاً نصف می‌شود. با توجه به اینکه ورزشکاران و همین طور کشتی‌گیران همیشه در اردو هستند و منبع درآمد دیگری به جز لیگ ندارند امیدوارم که مسئولان به این موضوع توجه کنند نه اینکه نزدیک المپیک یادشان بیاید کشتی هم هست و بعد از المپیک یادشان برود.

دیدگاه‌ها