کد خبر : 1751914 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 11:16 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار دوستانه شاگردان رحمتی با پاس خراسان

عنابی‌پوشان مشهدی امروز و در مشهد دیداری دوستانه را برگزار خواهند کرد تا بتوانند در تعطیلات مسابقات لیگ، آمادگی خود را حفظ کنند.

دیدار دوستانه شاگردان رحمتی با پاس خراسان

به گزارش "ورزش سه" حضور نمایندگان ایران در آسیا باعث شده تا در برنامه بازی‌های پدیده در لیگ برتر اختلال ویژه‌ای ایجاد شود و آن‌ها تقریبا یک ماهی را باید بدون مسابقه در لیگ سپری کنند تا بعد از آن در اراک به مصاف آلومینیوم بروند؛ با گذشت 12 روز از تعطیلات ناخواسته لیگ برای پدیده‌ای‌ها مهدی رحمتی تلاش کرده با برگزاری چند جلسه تمرینی آمادگی بازیکنان خود را حفظ کند و آن‌ها را در شرایط بازی نگه دارد.

 

او که قصد دارد هفته آینده پدیده‌ای‌ها را برای اردوی تمرینی به تهران ببرد تا در آن‌جا دیدارهای دوستانه‌ای برا حفظ آمادگی بازیکنان پدیده برگزار شود، از روز گذشته دور جدید تمرینات تیمش را آغاز کرد و حالا قرار است امروز عنابی‌پوشان مشهدی در ورزشگاه شماره دو امام رضا(ع) مشهد دیداری دوستانه را برگزار کنند.

 

حریف امروز پدیده در مصاف دوستانه، پاس خراسان است؛ تیمی که به تازگی تشکیل شده و در رقابت‌های لیگ برتر استان خراسان رضوی به میدان می‌رود و ترکیب این تیم نیز از بازیکنان سرباز چینش شده است و بدون‌شک محکی آسان برای شاگردان مهدی رحمتی پس از 12 روز از انجام بازی با ذوب‌آهن خواهد بود.

دیدگاه‌ها