کد خبر : 1751918 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 11:18 | 17.7K بازدید | 2 دیدگاه

در آستانه بازی در نیمه نهایی چمپیونزلیگ؛

توخل: با فرمت جدید چمپیونزلیگ اصلا موافق نیستم

توماس توخل، سرمربی چلسی، با فرمت جدید چمپیونزلیگ موافق نیست و نمی خواهد تیمش مجبور به شرکت در بازی های بیشتری در این رقابت ها باشد.

توخل: با فرمت جدید چمپیونزلیگ اصلا موافق نیستم

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل معتقد است که تغییرات صورت گرفته در چمپیونزلیگ این رقابت ها را بدتر از قبل کرده است و به دلیل جنجالی که سوپرلیگ بر پا کرد، کسی به این موضوع توجه لازم را نشان نداد.

سرمربی چلسی مخالف تغییرات انجام شده در فرمت چمپیونزلیگ است که باعث می شود تیم ها در این رقابت ها مجبور باشند در مسابقات بیشتری شرکت کنند.

آبی ها در این فصل در 58 یا 59 بازی شرکت خواهند داشت که با تغییر فرمت چمپیونزلیگ این تعداد در آینده افزایش هم خواهد یافت چرا که قرار است از سال 2024 چهار مسابقه دیگر به مرحله گروهی چمپیونزلیگ افزوده شود.

توخل معتقداست که با افزایش تعداد بازی ها بازیکنان باشگاه های برتر اروپا بیش از حد تحمل‌شان تحت فشار قرار خواهند گرفت.

 

1595519

 

توخل گفت: "مطمئن نیستم که از این فرمت جدید خوشم بیاید چرا که فقط می توانم ببینم قرار است در بازی های بیشتری شرکت کنیم. برای من خیلی سخت است که از این موضوع خوشحال شوم!

با این بحث ها درباره سوپرلیگ، فراموش می کنیم که اکنون فرمت جدیدی در چمپیونزلیگ داریم. آیا آنها با هیچ مربی در این باره مشورت کرده اند؟ من فکر نمی کنم. آیا آنها از هیچ بازیکنی در این باره سوال کرده اند؟ من فکر نمی کنم.

 

ما لیگ ملت ها را داریم، یک رقابت قهرمانی جدید برای باشگاه ها، چیزهای بیشتر و بازی های خیلی بیشتری داریم، قهرمانی اروپا در تابستان را داریم و فقط بازی های بیشتر و بیشتر در پیش است. چه کسی قرار است در این مسابقات بازی کند؟

در عین حال ما در لیگ برتر فقط سه تعویض در هر بازی داریم. نه من اصلا از این فرمت جدید راضی نیستم."

 

دیدگاه‌ها